En lista innan ett riktigt inlägg!

1. När gick du upp idag?
Hmm.. var klockan 10 tro? dålig koll, men där nånstans!
2. Diamanter eller pärlor?
Ehm, jag bär nog varken eller =P
3. Senaste filmen du såg på bio
Vad hette den? Jag var på den med Jennie iaf =) Den var helt ok dessutom, men namnet har fallit ur minnet!
4. Favorit-TV- program?
Scrubs!
5. Vad åt du till frukost?
Rågfras med blåbärsyoghurt, en leverpastejsmacka, ett päron och en kopp kaffe
6. Vad är ditt andranamn?
Sebastian
7. Din favoritmat?
Grymt sugen på Paella nu =)
8. Vilken mat gillar du inte?
Hmm.. nog inte speciellt emot nått jag kan komma på =P
9. Favoritchips?
Pringles =)
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Nån fin blandskiva i bilen!
11. Vilken bil kör du?
Blue-Ray eller Ådi som han också kallas!
12. Favoritmacka?
Subway är inga fel har jag kommit fram till!
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Snofsiga typer som tror dom är störst, bäst och vackrast!
14. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans och en skön t-shirt!
15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Jag är sugen på medelhavet =) Har min lilla dröm som jag vill ska gå in!
16. Favoritklädmärke?
Hmm.. Köper det mesta på Jack & Jones så de är väl deras då...
17. Var vill du dra dig tillbaka?
Hos Jennie!
18. Favorittid på dagen?
Beror på hur man jobbar =P
19. Var är du född?
Karlstad BB
20. Vilken är din favoritsport att se på?
Ishockey!
21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola
22. Fotboll eller ishockey?
Ishockey
23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Beror på hur man jobbar =P
24. Pedikyr eller manikyr?
Vilken tjejgrej igen.. börjar tro att lista är för tjejer och inte mig =P
25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Jennie bor här i helgen, fast hon jobbar nu (praktik)...
26. Vad ville du bli när du var liten?
Förmodligen brandmann eller nått i den stilen =P
27. Bästa barndomsminnet?
Svårt...
28. Varit i Afrika ?
Njet!
29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Jopp
30. Varit med om en bilolycka?
Tyvärr
31. Favoritdag i veckan?
Beror på hur jag jobbar där med!
32. Favoritrestaurant?
Inte en aning... Äter sällan på resturang, lunch på mitticity kan va trevligt!
33. Favoritblommor?
Sprätt-iväg? Rosor kan va sjukt fina iof!
34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Subway
35. Äger du en cykel?
Japp, fast den har punktering och står hemma hos mor och far!
36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Vill inte handla på kredit!
37. Läggdags?
Olika beroende på jobb igen...
38. Senaste personen du delade en middag med?
Jennie tror jag, äter själv om jag inte äter med henne så =P
39. Vad lyssnar du till just nu?
Ljudet från Viktor och Anders spelandes nått tv-spel
40. Favorit färg
Rött
41. Hur många tatueringar har du?
0

Kommentarer
Postat av: Jenninen

Vad är Sprätt-iväg-blommor för nåt ? :D

2008-03-09 @ 16:49:57
Postat av: David

Scrubs är såå bra! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback