Breathe Your Loving Air Near My Mouth, So I Can Breath You In...

Utöver listan som kom för nån minut sen så var det som vanligt ett tag sen jag uppdaterade.. Men hittar så mycket annat att göra emellanåt så det blir lite tid emellan inläggen!

Kan berätta lite om senaste dagarna!

Jennie bor här i helgen, hon har praktik här i stan så det passar utmärkt att hon är här då =) Gör det förvisso alltid annars också! Så har väl myst med henne massa när hon vart hemma, igår försökte vi se på film, men hon var jättetrött och jag låg och somnade bakom henne under tiden vi kollade, så det var lika bra att vi gick och la oss istället! Så vi gjorde oss iordning och kröp till kojjs! Nu är hon på praktiken också, slutar 20.30 ikväll, får se om hon får sluta tidigare idag också kanske =)

Annars under helgen har jag och Viktor varit iväg till ÖoB och handlat lite städgrejer och lite småtjaffs där =P Slappat och inte gjort så mycket alls egentligen om jag tänker efter.. Idag är Anders "The Wale" Wåhlund här också! Viktor och Anders sitter och spelar nått barnspel på X-box... Helt fasta är dom, så jag fann mig väl lite tid till att göra detta inlägg.. Kommer dock inte på så mycket mer att skriva nu! Så säger nog tack för idag!

Längtar tills Jennie kommer hit igen!! Puss på min sötaste!

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Jenninen

Tack för att jag fick bo hos dig i helgen, sötnos! Praktiken går som sagt smidigt när jag vet att ja får komma hem till dig efteråt & mysa! PUUUUUSS BABE!!

2008-03-09 @ 16:50:52
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback