When Love Comes Close...

Då var det torsdagkväll, en arbetsperiod är slut och nu väntar 5 dagars ledighet! Ska bli skönt! Just nu är jag jättetrött och ska lägga mig alldeles strax! Imorgon kommer Jennie hit =) och några från gamla klassen också, så ska några ut på arena.. skeptisk till att jag följer med dit i nuläget, om det är några stycken som är sugna på att spela lite biljard istället så gör jag ju mycket hellre det!

På lördag blir det middag hos farmor och farfar, Jennie följer med också =) så det ska bli mysigt, sen på kvällen så ska vi gå på nån fest i forshaga, säga grattis till några kompisar till henne, kan nog bli kul det också =)

Söndag ser just nu ut att bli lugn, bara mysa kanske =D Tycker jag låter som en bra plan, om inte Jennie har andra planer, då får jag sitta och spela gitarr eller nått istället =)

Måndag blir det repa låtar samt spela in lite hos sir Norén! Time to do something that produces results!

Tisdag har jag inte nån större koll på än så länge, men det händer nog nått trevligt då också =)

Sen på onsdag börjar nästa arbetsperiod igen!

That was all for today!

Love!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Love!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback