Kiss You, Taste You, All Night, Always...

Förlåt? Har jag gjort er alla besvikna med att inte uppdaterat på alldeles för länge? Nu kommer det iaf ett inlägg! Får se om det blir nått innehållsrikt =)

Det är så länge sedan jag skrev nått att jag inte vet hur jag ska göra nästan, vad ska jag berätta, hur ska jag skriva, för vilka skriver jag?

Kan nästan ta och berätta lite om mig själv, hur jag känner mig och lite sånt just nu!

Mitt namn är Michel (förmodligen ingen nyhet för någon av er som läser), är 20 år (kanske inte det heller...). Jobbar lite hur som helst, har nyligen varit ledig i 5 dagar, vilket jag njutit av! Jag tror inte jag behöver presentera mig.. skippar det och berättar lite om vad som hänt under ledigheten! Har spenderat ledigheten mycket med Jennie, musik, vänner och alldeles för lite träning! I fredags var jag på bio med Jennie, Försoning såg vi. En ganska speciell, även bra, film. Gjord på ett lite annorlunda sätt, vilket gjorde den sevärd! Kursu och Hanna var också på bion, verkade dock som att den inte föll dem i smak riktigt.. Jennie tyckte iaf den också var bra =) Fikade lite med de 3 nämnda innan jag och Jennie åkte hem till henne för att ta natten! Lördagen spenderade jag och Kursu genom att ta en lunch på stan samt kolla lite på våran hemlighet, hoppas den blir av, en preliminär plan kallar vi det än så länge =) På kvällen kom Jennie hit och bowling på nöjes väntade! Jag, Jennie, Kursu, Hanna, Anders, Viktor, Jocke, Carro, Adam och Linda var vi som bowlade, gick iaf ganska bra =) När vi bowlat klart satt vi en stund i baren på nöjes innan jag och Jennie kilade hem och tittade på lite hipphipp och hade lite mys för oss själva, medans de andra (utom Adam och Linda som hade knallat hem lite tidigare) vart kvar för en kväll på Nöjesfabriken!

Söndagen sov vi ganska länge innan det blev en lång frukost, var trevligt satt och pratade och åt nån smörgås hela högen  nästan, sen kom Jennies far och hämtade henne så hon fick övningsköra! Hoppas och tror det kommer gå bra för dig när det är dags gumsi =) När slutligen alla utom jag och Viktor hade åkt härifrån tog vi tag i avloppen i köket som vi tyckte det rann lite för dåligt i.. Så isärmontering, rengöring etc. följde! Jag fick inte ihop grejerna sen, men Viktor fixade det när han hade kommit hem från Badmintonen, vilken klippa =) Jag åkte till Jennie på kvällen, kollade på film tillsammans med Jennie samt hennes syster och mor, var också trevligt, sen blev det dags att sova, arbetsperiod startade nämligen inom några timmar!

Vaknade imorse bredvid världens sötaste flickvän, pussade lite på henne en stund innan  jag var tvungen att åka till jobbet! Hon är verkligen det gulligaste som man kan tänka sig =) Fick ett gulligt sms på morgonen när jag var på jobbet =) Sånt gör mig så glad =) Du gör mig så glad!

Efter jobbet tog jag och tränade, var skönt som bara den! Under eftermiddagen/kvällen vet jag inte riktigt vad som händer.. Återstår att se!

Kommentarer
Postat av: Jenninen

Och du är världens sötaste pojkvän!

2008-01-28 @ 18:19:24
Postat av: Emelie

Keep up the good bloggande nu :)

Postat av: k

Shit vilken dålig bloggare du är! Skäms! :)

2008-02-04 @ 21:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback