There´s No Song I Can Sing, But I Can Try For Your Heart!

Snabbinlägg! Har vart och besiktat bilen, gick galant genom alla tester utan en enda anmärkning! Var skönt att se! Sen var jag me Adam & Linda på Bergvik, jag och Adam gick omkring lite medans Linda ville gå lite mer själv i sina butiker tror jag.. Sen slog klockan 12.30 och det var dags att klippa sig lite, blev som vanligt att jag tycker det blev för mycket, men det växer snart ut igen och är lagom långt =)

Igår vaknade jag upp bredvid min söta Jennie, tänkte jag skulle göra frukost på sängen så jag kilade iväg och köpte färska frallor och lite gott, sen när jag kom hem hade hon gått upp redan, så de blev frukost på soffan i vardagsrummet istället, mysigt det också =) Liksom allt annat med henne! Under kvällen träffade jag Anders en sväng, åt lite mat och kolla lite klipp på youtube, var kul och trevligt! Sen när Anders åkt hem åkte upp till Jennie, vi kollade lite på my name is earl och scrubs! Var först ett konstigt och inte så kul avsnitt Scrubs, men sen kom nog det roligaste avsnitt jag sett, tyckte nog Jennie också, hon kunde inte sluta skratta iaf =P Sen gick vi och la oss och låg och myste och prata en bra stund innan vi somnade =) Hon är bästast!!!!! Imorse körde Jennie in till skolan, hon skulle greja lite där medans jag var och besiktade bilen och klippte mig! Ska upp till hjärtat fram emot 17 igen, nu ska jag bränna en skiva att ha i bilen tänkte jag =)

Kopierar en lista från Jennie när jag ändå håller på =)

Från min telefobok..

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Ajax, nej de tror jag nog inte =P

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Emelie Spjuth-Svärd, kul och trevlig tjej, min betapet fiende (var länge sen nu, borde köra en omgång snart) =)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Jens, inte en aning.. springer på honom på stan ibland..

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Elin, minns inte ens vad hon heter i efternamn längre =/ Har inte hört från henne på flera år, vet inte riktigt varför jag har hennes nummer ens..

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Minns inte, Svensson.. Men han är trevlig iaf!

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Bellan, först i Storsjö, sen var han lärare i skolan!

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Carro, antagligen när Jocke kommer hem från Sälen..

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Camilla, nära vet jag inte.. men hon är kul när man träffar henne!

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
Anders, ja vi har nog vart på några filmer genom årens gång!

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Andreas, skulle nog kunna hända med jobbet nån gång!

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
Linkan, jadu... inte snackat me han på hur länge som helst.. gammal klasskompis, men är väl fiske när vi väl ses =)

KÄNNER DU NUMMER 1?
Adam, han känner jag =) En av mina käraste vänner!

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Anna, visst.. Hon är trevlig!

VAD HAR DU OCH NUMMER 40 FÖR EN RELATION?
Vi är gifta, kärlek män emellan, en av mina bästa vänner, Kursu!

Det var allt för idag tror jag! På återseende gott folk! Kyssar på Jennie =D

Kommentarer
Postat av: Jenninen

Du tar lite fel på det där.. det är nämligen DU som är bäst! :) Sitter hemma och längtar efter dig nu, älskling! Men snart kommer du! wihi, pussis!

2008-02-26 @ 16:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback