Listening To Your Heartbeats, Listening For The Love That´s Beating Inside...

Ni peppar lite för mycket på bloggandet så jag är illa tvungen att fortsätta =)

Tänkte berätta lite om gårdagen!

Steg som vanligt upp efter en god natts sömn, käkade en lugn frukost framför tvn och tog det lugnt.. Spelade gitarr under förmiddagen och fann massa inspiration, så ska nog sätta mig och skriva lite nån kväll framöver! Städade och plockade iordning lite lätt så de skulle se ok ut när tidningen kom och fotograferade och intervjuade..

Jennie kom när hon slutat skolan =) Hon hade köpt med sig skumbananer som jag sa att jag blev sugen på när jag såg en apa på tv igår =) Är inte hon för söt så säg? Jag tycker det iaf =) Vi spelade lite kort och Yatzi, som vanligt vann hon =P med en ynka poäng i Yatzin, men jag ska vinna snart!! När vi spelat klart satt vi och myste, tog en kopp kaffe och kikade på lite serier på tv, mest myste dock, hon är för underbar =) När både Jocke och Viktor hade kommit hem tog vi en liten promenad till Konsum och köpte lite fikabröd och nytt kaffe som vi skulle bjuda reportern på tänkte vi.. Jennie gick till bussen hemåt i samma veva så stod och sa hejdå till henne en stund, det var svårt, ville vara med henne massa mer, men får se henne snart idag iaf =D

Reportern från KH-Aktuellt kom runt 19-tiden, ställde frågor om allt och inget, hon var trevlig så de blev lätt att prata, förmodligen sa vi massa konstigt som kommer med i den där artikeln, som tur är får vi se den och godkänna ikväll iaf! Så inget totalgalet kommer ut =P

Kollade slutet på fotbollen mellan Sverige och Turkiet när hon väl hade gått, en blekgrå match verkade de varit, som slutade 0-0.. Så gjorde definitivt inget att missa den, däremot gjorde den här tidningshapeningen att jag missade första avsnittet av "Det Okända".. Kanske går att kolla på nätet nånstans hoppas jag!

SMSade med underbara Jennie lite på kvällen och spelade Guitar Hero med Viktor, innan det blev dags att krypa tills kojjs!

Idag har jag inte vart så värstens i farten, har spelat gitarr och fått iordning på mixerbordet så nu går det att spela in musik, äntligen!!

Om kanske 1½ - 2 timmar ska jag till Jennie för kvällen, blir väl nog tyvärr tvungen att åka hem och godkänna artikeln senare ikväll.. Men bättre att få träffa dig under kvällen bara än inget alls, skulle bli jobbigt annars, det känns så tokbra med dig Jennie =D

Alla ni andra vänner och familj är också bra, fast inte riktigt lika ;) Men jag tycker om er ändå =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan , kanske har du koll på kändisarna ?
isåfall besök min blogg och gissa vems kändis dotter det är på bilden :)

Postat av: Söt-Erik

WTF kändiskoll..? bajs.
Länka den artikeln när det publiceras!! Vill se =)

2008-02-08 @ 00:04:25
URL: http://mcewen.blogg.se
Postat av: Jenninen

Bäst bäst bäst bääääst är du!!

2008-02-08 @ 09:00:22
Postat av: Storasyster

Hur jobbigt superduperhonungssött förälskad kan man bli?!!?!?!! Skönt att höra att det finns så mycket känslor i dig, lillebror! Underbart att vara kär! Unnar dig, och Jennie så klart(!), att ha det allra bästa! Vore trevligt att ses snart igen, kan ni inte ta en weekend till Sthlm!? Tycker det vore på tiden... Kram syrran

(ska göra ett inlägg i min blogg nu, eftersom du klagar så!)

2008-02-10 @ 13:22:06
URL: http://nellisen.spaces.live.com/
Postat av: Lisa

Haha, det var inga som helst fel på din frilla, den var hur fin som helst ;D Muwaha!! ^^ Ja, det var mycket trevligt =) Vi var inte så farliga som vi såg ut ;)

2008-02-10 @ 16:45:36
URL: http://lising.blogg.se
Postat av: Ulrika

Naaw, Killen, det enda jag saknar med bloggandet är just, samhörigheten med er andra Älgar som bloggar. SPECIELLT nu när Arne också börjat blogga liksom hallååååå?!
Annars är det skönt att slippa, hinner inte ändå:)

Annars allt väl? Saknar Dig!
puss

2008-02-19 @ 19:13:57
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se
Postat av: K

Du uppdaterar lika ofta som vanligt ser jag ;););)

2008-02-19 @ 19:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback