Pictures Of You...

Har idag vinkat av min älskling som åkte till Malaga för att sedan ta sig vidare till Fuengirola där hon ska spendera 3 veckor fyllda av sol, värme, paella och praktik! Gissa om jag hade velat följa med henne på planet! Var jobbigt att hon åkte iväg för att vara borta så länge! Men det kommer bli helt underbart när du kommer hem älskling! Älskar dig hur mycket som helst och du kommer få det trevligt där nere! Ingen oro!

image20
Här är min gudomligt vackra Jennie! Längtar tills du kommer hem igen! Massa kyssar på dig hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Jenninen

Jag har sagt det forr.. men jag kan fortfarande inte forsta hur nagon kan vara sa bra som du ar!! Du ger mig ALLT jag behover nu och nagonsin kommer att behova. Att du vinkade av mig pa Arlanda betyder mest! Och att du hamtar mig kommer vara oslagbart! Längtar bara efter att fa springa och krama om dig igen!! Hos dig ar jag trygg! JAG älskar dig!!!!!!!!!!!! Mest av allt!!!!

2008-04-27 @ 16:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback