The shotgun under your bed has started breathing...

Det klagas lite mycke på att jag inte har bloggat på ett tag, har tänkt ett par gånger att man skulle skriva ett inlägg men de har inte blitt av, så nu tar jag katten i svansen och sätter den i micron!

Vad har hänt senaste tiden då? Har jobbat, chillat, spelat biljard etc. de har rullat på i sin vanliga takt!

Fyllde 20 igår, tog systembolagets oskuld genom att bli ivägkörd av mor för att köpa vin.. de kändes som att man har vart där och handlat förr.. enda skillnaden var väl att jag betalade själv nu!

Under gårdagen grejade jag och mor lite hemma med det vi skulle bjuda på när farmor och farfar samt johan och martina kom, sen när dom väl kom så åts det och pratades en stund... var trevligt! Sen framemot 19-tiden när jag satt och spelade tv-spel med lillalillebror så börjas de sjunga igen, det lät inte nå vidare bra.. det var jocke, viktor och anders som kom! dom var väl sugna på smörgåstårta, så dom valde att börja fira mig hos mina föräldrar! fina ni! ullis ringde och grattade också, kul att höra av din stämma ;) Även syster och hennes pojkvän Johan ringde och grattade och ursäktade sin frånvaro, tar igen de i oktober! Just de!! får ju inte glömma att emelie och hanna ringde och sjöng för mig typ 00.30 också! de va också rock!

efter firandet hemma vart jag trött, så vi åkte hem till lägenheten, där kihlberg och rickard väntade, och pimplade lite öl och drinkar.. va mysigt =)

nu är det mitt uppi en tvättid så jag måste gå och slänga in en ny tvätt! men jag ska försöka skriva mer än en gång i månaden framöver =)

kärlek till folket

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kärlek till dig!

Postat av: Söt-Erik

Grattis i efterskott! Nu är du snart gammal! =)

2007-09-20 @ 01:03:14
Postat av: Sis

Mäh! Så mycket betydde jag att du inte ens skrev upp att jag och Johan ringde och skrålade för dig i fånen... Tack, tack!

2007-09-20 @ 08:55:20
URL: http://nellisen.spaces.live.com/
Postat av: Sis

Lätt att ursäkta sin frånvaro när man inte ens blivit inbjuden... Snarare indikerade på en önskan om att bjudas... ;) Men korrigeringen godtas! Kram!

2007-09-20 @ 21:43:35
URL: http://nellisen.spaces.live.com/
Postat av: Anonym

Yees, jag o Hanna rockar med våra sköna stämmor :)

2007-09-21 @ 23:48:52
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback