Just Believe Me Girl, Someday I Pay The Bills With This Guitar...

Det vore det!

Eftersom Jocke bloggar kan inte jag vara sämre.. vad jag ska skriva vet jag dock inte riktigt.. märks väl vad som flödar ut!

Vi kan börja med ett av få TV-program som är värt att kolla på, Idol! De är värt, underhållande och allt därtill.. idag körde killarna sitt race och ingen var särskilt imponerande! Imorgon kommer den halvan som sjunger betydligt bättre! Jag peppar Amanda, hon sjunger så sjukt skönt och har nån konstig charm som gör att man bara gillar henne! Just nu håller jag mina tummar på den tjejen!

Lönen kommer om några minuter, känns bra! Snart dags att jobba igen också efter 1½ veckas ledighet!

Jag har vart iväg och fiskat, var ett tag sen.. värmde upp Jonas och Adam inför gäddfestivalen dom skulle vara med på, och som jag gjorde det! Jag gjorde dom så varma att dom fiskade så bra under tävlingen att dom slutade på en 11 plats! Hur mycket jag egentligen bidrog med kan väl diskuteras.. Men ett stort grattis till Jonas och Adam till den fina placeringen!

Imorgon blir de ett race hem till Jockes föräldrahem och hämta en topp till hans bil som ska lämnas in, sen blir de en vända på stan, chill!

I framtiden ska ni gå in på http://www.myspace.com/adayawaymusic och spana in, nu finns dock inget att göra där, men ta de lugnt ett tag eller två så kanske de ploppar upp något med dålig kvalité som ni kan tillfredsställa era öron med! Hoppas vi!

Va partaj här i lördags också.. vet inte om jag skrivit om det, men de va kul iaf! Massa glas och flaskor gick sönder och det var ett helvete att gnugga bort i söndags, men kul ändå!

På fredag ryktas det om att de är 10-års jubileum på gamla skolan och jag ska tydligen dit sägs de också.. så man får väl pallra sig iväg till Forshaga en sväng igen.. sen på kvällen är väl det som kan va fint, middag och grejer på CCC.. tror jag kan va lite skoj iaf! För de mesta är allt piss, livet är ett helvete och jag får inte vara med!

Nu ska jag sätta på lite musik och bara smälta en stund innan jag sover! Hoppas alla får en trevlig tisdag imorgon!

Kommentarer
Postat av: sara

AMANDA Ä GRYMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!

2007-10-04 @ 21:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback