I Was Definitly Made For This Time, I´ll Give It All To You...

Idag har varit en riktigt trevlig dag, I´ll start from the beginning!

Vaknade upp runt 10-snåret och knallade till köket och satte på kaffe och äggkokaren, Jocke kom upp strax efter så vi satt och käka frukost tillsammans. Kaffe och en liten stunds tv-tittande följde på det fram tills att jocke skulle på lunch med ett gäng från jobbet, då nördade jag och Viktor oss med NHL på xboxet en stund, för att sedan bege oss till bergvik för att införskaffa oss lite livsmedel. Dom har massa roliga saker på bergvik, storkoksavdelningen innehåller en hel del fröjder som leder till skratt! Jag har skutit ganska många intressepilar än så länge va? Hoppar ifrån det här med att skriva precis allt jag gjort under dagen, skulle jag fortsätta så kommer jag väl snart till att jag stoppade mobilen på laddning och en hel del annat som bara gör en trött på att läsa..

Vi lagade en mycket god lasagne och när vi satt och käkade den framför kvällens idolfinal droppade Norén och Erik in och tjötade lite en stund, kul att se Erik också.. inte så ofta nu när han pluggar en skottkärra full med mil mot huvudstaden.. Men det blev en kort visit för dom iaf. Dock ersattes dom ganska snabbt, om man ska säga ersätta.. Men nästa gäng ungdommar droppade in till fritidsgården som vi försöker kalla vårt hem ibland.. Philip, Ricard, Freddan och Falken kom och tog några pilsner.. Sen slutade vi i musikrummet där jag, Philip och Ricard greppade varsin gitarr och satt och jamade =) Körde några låtar efter beställning i den mån vi kunde låtarna, ingen var väl komplett kändes de som, men de va riktigt skoj!

Klockan närmade sig 23.30 och jag var lättövertalad att hänga med till Glada Ankan, där sprang alla utom jag och Ricard till dansgolvet.. Vi var lite mer samlade för kvällen och satte oss med varsin Carlsberg och bara snackade, ytterliggare en stund senare insåg vi att vi inte hade så mycket på Ankan att göra denna kväll, så vi kilade till Day & Night och satt och chillade en dryg timme. Sen bar det hemmåt. Imorrn ska det lagas fläskfilé med potatisgratäng, det enda som står i agendan för denna lördag! Tror det kommer bli en lugn och trevlig lördag med en schysst film som avslutning!

Det här var allt jag hade att säga idag! Orkade ni läsa allt så ska jag virka en symaskin åt er!

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Bara att börja virka...

2007-10-07 @ 16:35:47
Postat av: Ricard

Hej Mitch!
Du missade en fin fylla från min sida när jag kysste alla utom 3st på hela festen. Inkl lite tunga med jocke.

2007-10-08 @ 21:13:35
Postat av: jocke

det var en alla tiders fest =)jag har fått alfons nummer förresten rickard

Postat av: Söt-Erik

Jag bor i landet far far away..Oerhört trevligt att droppa in en snabbis, får bli en lite längre stund nästa gång, hann ju itne ens förnedra dej på nhl..

2007-10-12 @ 17:43:47
URL: http://mcewen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback