Returning Empty Handed...

Vilken märklig natt det var inatt.. jobbet flöt på sjukt lätt, bara snälla rullar eller vad man ska säga, tiden gick jättesnabbt, jag kände mig inte ett dugg trött över huvudtaget under hela skiftet, men ändå var det nått som bara var segt.. dessvärre inte en aning om vad...

Så när jag går upp nu under dagen, sätter mig för att äta frukost/lunch så ser jag hur snön bara yr omrking därute.. JAG HAR JU INTE VINTERDÄCK PÅ ÄN! Attans.. Prata en snabbis med pappa, ringde Raffe som sa att jag kunde komma förbi honom med däcket som är kasst (därav anledningen till att jag inte har vinterdäck på än), sätter mig i bilen med sommardäck och börjar köra mot skoghall, känner i första backen hur ABSen jobbar för fulla muggar.. blir lätt orolig då, väljer därför att köra i 40 km i timmen hela vägen till skoghall, slår pappa en signal till och ber honom komma med vinterdäcken till bilisten så jag slipper köra så mycket som möjligt med dom sommardäck, kände mig inte så bekväm i dem.. Raffe säger att han kan fixa däcket tills imorgon, vilken gud!! Så jag bytte bil med pappa ett dygn så jag kan ta mig till och från jobbet inatt.. Så får jag åka och byta tillbaka bil, samt åka till bilisten och slänga om däcken där! Sjukt skönt att kunna känna sig lite säkrare på däcksidan nu =)

Vad händer annars idag då? Ska till gymmet en sväng  har jag tänkt mig, annars blir det nog lugnt, äta nått och åka till jobbet 21.15 som gäller! Shit, jag trodde inte jag skulle få ihop nått att skriva idag heller, men nu måste jag göra folk som av olika anledningar vill läsa min blogg lite glada eftersom jag faktiskt skriver =)

Känner att jag måste komma med nått musiktips! Hmm, hmm, hmm..
Three Years Hiding - Blackout
Låten går förvisso inte att hitta på youtube eller nånting.. men jag kan säkert skicka den via msn eller nått =)

Fick se en liten preview på A Perfect Ending-hemsidan förut, såg nice ut, ska bli kul att se det färdiga resultatet sen, och se den online framöver =)

Det var nått mer jag tänkte skriva innan jag började skriva om hemsidan, men de har fallit bort ur minnet nu...

Fredag; bowling med Kursu och Adam, blir sweet det =)
Lördag; hockey, middag och partaj med jobbet, lär också bli sweet =)

Nu ska jag fortsätta skriva lite på en låt!

Ha de fint vänner!

Kommentarer
Postat av: kursu

Ni kommer få så mycket däng på bowlingen ;)

2007-11-13 @ 21:16:55
Postat av: robban

Raffe är Skön han :P

2007-11-13 @ 23:40:17
Postat av: Söt-Erik

Bete dej på personalfesten nu. Och med bete dej menar jag att du ska bete dej som sig bör på en personalfest!

Postat av: Emelie

Michel, de gäller att vara ute i tid :P då blir de inte så stressigt. Gött att du fick på vinterdäckerna, då kan du komma till forshaga o spela kort senare :D

2007-11-16 @ 14:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback