Ännu en lista!!

Via min blogg, via eriks blogg, till en kompis till hans blogg som säkert många känner igen... Jag kan INTE låta bli listor =)

Tre namn som du har:

1. Michel

2. Sebastian

3. Schüssleder

 

Tre namn som du har använt på internet:

1. schlusser

2. jard

3. jard_

 

Tre saker du har gjort den senaste halvtimmen:

1. Löst korsord

2. Borstat tänderna

3. Tvättat mig

 

Tre saker du gillar med dig själv:

1. Jag har världens mest fantastiska vänner

2. Jag gillar att spela gitarr

3. Jag gillar att laga mat, bonus att jag tycker jag är bra på de =)

 

Tre städer som du har viss härkomst från:

1. Karlstad

2. Nånstans i Österrike

3. Skrev jag Karlstad? Jaha..

 

Tre saker som du är rädd för:

1. Att något skulle hända min familj

2. Att något skulle hända mina vänner

3. Att jag skulle bli arbetslös

 

Tre saker som du har på dig precis nu:

1. Kalsonger

2. Ben

3. Huvud

 

Tre viktiga saker som du äger:

1. Gitarrer

2. Papper

3. Penna

 

Tre av dina favoritband:

1. Saosin

2. Jimmy Eat World

3. Early November

 

Tre saker som gör dig glad:

1. Vänner

2. Musik

3. Träna


Tre av dina favoritlåtar just nu:

1. Damien Rice - 9 Crimes

2. Get Cape, Wear Cape, Fly - The Lighthousekeeper

3. The Scene Aesthetic - Alvin Maker´s Greensong

 

Tre nya saker som du vill prova inom ett år:

1. Gig med A Perfect Ending

2. Twin Tips

 

3. Resa till en varm plats med en varm person

Tre saker du ångrar:

1. Jag

2. Ångrar

3. Inget (vad jag kommer på nu iaf)

 

Två sanningar och en lögn:

1. Jag vill lära mig munspel

2. Jag vill att det blir en rolig fest imorrn

3. Viktor är snygg

 

Tre saker på utsidan som du tänder på i det motsatta könet:

1. Ögonen

2. Händerna

3. Munnen

 

Tre saker på insidan som du tänder på i det motsatta könet:

1. Om hon är med i matchen (Går att skriva intelligent, men det hade personen jag tog listan av gjort..)

2. Humor

3. Att hon känner sig trygg med mig, då känner jag mig trygg med henne

 

Tre saker som du inte kan göra:

1. Hjula

2. Slicka på min armbåge

3. Låta bli musik


Tre saker som du gillar att göra på fritiden:

1. Skriva/Spela musik

2. Umgås

3. Träna

 

Tre saker som du vill bli:

1. Gift

2. Pappa (fast inte än)

3. Socialare första gången jag pratar med nytt folk

 

Tre ställen som du vill besöka:

1. Californien

2. Min syster

3. Amazonas (utan alla giftiga djur/insekter)


Kommentarer
Postat av: jocke

gillar tredje punkten på 2 sanningar och en lögn =)

2007-11-02 @ 01:53:47
Postat av: Viktor

jag är inte fullt lika nöjd med punkt 3

Postat av: michel

haha =) men jag har inte sagt om de är sanning eller lögn.. det är hövö-viktor det handlar om förrästen ;) annars hade det stått söt-viktor =)

2007-11-03 @ 18:16:50
URL: http://schlusser.blogg.se
Postat av: Natalie

Blev mycket glad när jag såg nästsista raden... :)

(F'resten, kommer inte in på din "A Day AwaY"-sida. Spärrad!?)

2007-11-09 @ 07:59:38
Postat av: michel

det är nog för att den sidan inte finns längre.. fanns redan ett band som hette a day away.. så vi har bytt namn och heter just nu A Perfect Ending.. http://www.myspace.com/aperfectending

2007-11-09 @ 12:46:13
URL: http://schlusser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback