Hepp, hepp!! NY LISTA

BRUKAR DU...

titta på dig själv i spegeln: När jag är på bra humör =)
gnälla: oftast på skämt, men jag berättar om de är nått jag tycker är fel också..
sova: händer väl
ha ångest: i perioder
skada dig själv me flit: ne
ta mediciner du inte borde ta: jag tar i princip aldrig medicin, även om jag borde mot allergi i början av sommarn
vilja dö: nix, de är ju sommar ;)
drömma mardrömmar: senast imorse, men jocke väckte mig så jag fick aldrig veta hur de gick...
drömma sex drömmar: jag skulle ljuga om jag skrev nej..
klä dig i svart: aldrig helsvart, men en svart t-shirt kan jag väl ha på mig ibland
gå till kyrkan: nej
gå i skolan: skulle kännas onödigt nuförtiden..
ljuga: bara så folk förstår att jag inte menar det, eller så berättar jag sanningen en minut efter lögnen ;)
hata folk: inte hata, men kanske ogillar endel?
lita på folk: jo

VEM...

saknar du: just nu tror jag inte jag saknar nån, fantastiskt!
vill du döda: ingen
rörde dig sist: inte en aning.. kanske jocke som slog mig i ryggen relativt hårt (när man är solbränd)..
vill du slå: jocke på ryggen om han är solbränd =)
kramade du sist: lillebror jacob när jag åkte hemifrån
vill du prata med: kungen
skrek du på sist: inte en aning..
vill du vara som: I just want to be me
sårade dig sist: hoppas jag inte sårat nån..
vill du bli galet full med: tony rickardsson, på en nobelmiddag
gjorde dig riktigt glad senast: jocke, anders och viktor.. hänga med teamet blir man alltid glad av =)
fick du sms av senast: ska kika.. jocke
ringde dig senast: jocke igen
är vackrast på jorden: du?

HAR DU...
för många vänner: tillräckligt
förföljemani: nje
tvångstankar: till viss del
någon annan psykisk sjukdom: gitarr?
någon fysisk sjukdom: för tillfället träningsvärk men de vet jag inte om vi kallar sjukdom
färgat håret: nej.. eller färgade håret grönt för en kväll nån gång för längesen
brutit några ben: inte de heller..
kysst någon: jopp
tagit nakenbilder: nej
sagt jag älskar dig till någon idag: nej
bjudit ut någon: har jag väl
varit kär: ja
velat vara otrogen: aldrig velat vara.. men funderat på varför man drog ut så länge på ett tidigare förhållande..
varit otrogen: nej
stulit någonting: inte utan att lämna tillbaka.. kallas väl att låna då?
lämnat landet: ja
rymt hemifrån: alla har väl varit små?
tuttat eld på något: ja
gjort något olagligt: ja

HUR...

svarar du i telefonen: tjaru, hej, haj, eller nått liknande?
fördriver du tiden: vänner, musik eller fiske
mycket pengar har du: tillräckligt
tjänar du pengar: jobbar
ofta bäddar du sängen: dagligen, måste ha bäddat för att lägga mig (där kom tvångstanken upp =))
ofta diskar du: när de finns disk
ofta städar du: när jag är på humör för det
många stör du dig på: just nu ingen, eller jo.. nån spolar vatten i kranen ovanför mitt rum =P
ofta träffar du din familj: nästan dagligen än så länge =P

TROR DU...

att du kommer bli något: japp
på rymdvarelser: det finns definitivt nått mer än vi
att folk tycker om dig: hoppas det
på ett liv efter detta: nej
att fiskar kan tänka: nått tänker dom garanterat
att du kommer leva länge: tillräckligt

VÄLJ...

katt eller hund: hund
vit eller svart: vit
varmt eller kallt: varmt
vatten eller land: land
telefon eller internet: internet
musik eller tystnad: musik
bok eller film: film
leva eller dö: leva

Kommentarer
Postat av: Mli

HÄRMAPA :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback