My Sundown...

Helt fantastiskt.. varför är jag inte ett dugg förvånad? fan...


Nu är jag äntligen ledig, 11 dagar i rad =) Ska fördriva tiden på nått bra sätt tänkte jag! Jag har städat mitt rum hela tiden idag, än så länge! Jag kan inte fortsätta att rensa i min garderob på de här sättet.. de kostar alldeles för mycke! men kul är de =) snart löning också! feting najs de.. frågan är vad jag ska göra med pengarna =) haha.. ne de blir nog till sparkontot med de mesta! massa resor vill jag göra så det är bäst att ha endel sparat.. kommer säkert gå åt en del i hemsedal! sen lär de bli en randomresa till nått medelshavsland i höst =)

I see it around me
I see it in everything
I could be so much more than this

I said my goodbyes
this is my sundown
I'm gonna be so much more than this

With one hand high
you'll show them your progress
you'll take your time
but no one cares


Varför var det inte jag som skrev det där från början?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback