Divine Intrevention...

Inatt har jag drömt om sjukt massa saker... nånting i mig vill väl säga nått till mig men jag vägrar lyssna! frågan är om det är nått jag egentligen kan göra nått åt!

hur som helst... sorry arne, de va inte meningen att skrämmas, men de va lite kul ändå =) men de va nog där va :) din och anders tur att styra båten på rätt köl nu!

idag blir de slappt... ska väl till gymmet en stund i eftermiddag! annars blir de segt värre =/ ska nog försöka sova en stund sen, så man orkar jobba hela natten! de är iaf chill att jobba natten =)

"The streets were wet and the gate was locked
so I jumped it, and let you in
And you stood at your door with your hands on my waist
and you kissed me like you meant it"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback