A Tear May Not Heal The Scars, But It Will Relieve The Pain...

Dagen har gått riktigt bra faktiskt! Har sysselsatt mig mycket så jag inte tänkt så mycke på de.. de va en bra taktik!

Börja dagen me nåra timmar gitarrlir, sen ringde viktor och vi drog in till stan för att hämta hans betyg och kolla när anders tar sina sista andetag me pluggandet! Nu är han arbetslös =) hehe.. åker till thailand gör den jäveln också, utan mig i bagaget... är lagom avis på honom! Hursomhelst så stack viktor för att hämta sin fru, så jag och anders åkte till jockes jobb och vänta på att han skulle sluta så vi kunde slå ihjäll nåra timmar genom att besöka alla butiker på bergvik.. vissa inte speciellt intressanta =P

Efter det var det bäst att åka hem och käka nått.. tacos blidde det! Sen åkte jag o anders hem till jocke och chillade.. kolla lite på semester till hösten, hittade ett intressant mål =) hoppas på att de blir så! Isf får jag fira 20-årsdagen på Alanya! Hur gött vore inte de då!! Hoppas vi lyfter med planet i september!!

Fan va jag börjar bli bra på att skriva låtar! Synd bara att de är svårt att skriva musik som inte låter som nått som redan finns bara...

Imorrn blir de gymmet igen, najs de og! Men nu blir de nog nåra låtar med The Used och Rise Against innan jag lägger mig för nattens sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback