By The Way, Your Hands Were Shaking...

Nu vart de ett sånt där underbart hopp på över en vecka sen senaste inlägget... jag borde ha hur mycket som helst att skriva men as usual så är jag alldeles för hemlighetsfull för att dela med mig för mycket... men sånn är jag!

Kan dra nån typ av snabbis iaf; jobbat, sovit, gymmat, spelat gitarr, vart me gänget, snöat!

Min bil bråkar också, avgasrör är ju trist att eventuellt behöva byta! Men kylaren är fit for fight nu iaf =)
Usch för märkliga dödsfall också!

Run we go round again in circles...

Idag blir de.. hm, ska en sväng till gymmet annars ser de nog rätt lugnt ut på schemat! ska försöka lägga mig i hyfsad tid också, jobba i frysen imorrn igen  =/ prrrfffff på de!

ne nu vill jag inte skriva så mycke mer tror jag..

utan att fråga finns inte en chans att få ett svar! (kenta är killen)

tjipp tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback