Keep Me Safe Inside,Your Arms Like Towers, Tower Over Me...

Fredag
Fredagen var en heldag i jobbets vägar, på dagen kick-off med en hel del bra information samt en övning som iaf för min del var mycket användbar! Fick den positiva nyheten om tillsvidare anställning och en hel del annat kul! På kvällen var det julbord, snack och trevligt i största allmänhet! Åkte hem med far rätt tidigt dock, då fick jag ju se idol-finalen ;) Kursu kom, satt och tjötade lite.. sen kom Hanna, då vart Kursu ganska upptagen med att prata med henne så då fick jag nöja mig med mina vanliga vänner =) Inte dumma dom heller iof!

Lördag
Bra dag! Sov ganska länge, sen gick vi in och mötte Jennie på stan. Kursu och Hanna och frukost/lunch på mitticity sen kika vi in i nån affär, kursu köpte en ny jacka.. Köpte lite grejer till mat innan vi gick hem och jag och Kursu fixade middag, som vi sedan åt framför filmen Love Actually, som vanligt när de är romantiska komedier så kommer jag på mig själv sittande och le massa =P Ser säkert jättekul ut, ska sätta på en videokamera och spela in mig själv när jag ser en romantisk komedi nån gång för att se hur dum jag ser ut när jag tittar på sånna filmer tror jag =) Efter filmen gick vi iaf och bowlade på score, Jennie och Hanna var mycket bättre än mig och Kursu så vi kände oss tvungena att utmana dom i biljard.. Som dom också höll på att ge oss stryk i, men dom gav bort vinsten till oss, egentligen var dom bättre där också.. men de tänker jag inte erkänna ;) Efter biljarden kilade vi hem igen och spelade kort, tiden gick så vi nästan höll på att missa Jennies buss, men vi fick halvspringa till den så hon han med den iaf! Sen kilade jag hem och sussade!

Söndag
Följde med Kursu och Hanna när dom åt fruksot/lunch på en pizzeria, sen åkte Hanna och jobbade så jag och Kursu gick hem och halvsov/pratade oss igenom nån timme.. Sen skulle Kursu hem och jag åkte och tränade, var skönt att hinna göra det iaf en gång under veckan också! Sen slappades kvällen igenom framför datorn mestadels!

Måndag (Idag)
Vaknade tidigt efter massa otäcka drömmar och lite sömn, har dock inte känt mig trött på hela dagen iaf! Skönt det iaf! Jag och Jocke åkte till bergvik, jag klippte mig medan Jocke sprang några ärenden, vi tog en kaffe och snackade lite, sen gav vi oss ut på lite julklappsshopping.. Fick 2 till klara! Så nu är jag som jag nämnde nästan klar =) Känns oerhört skönt! Sen bar det hemmåt, tog det lite lugnt innan det var dags att åka till jobbet. Skrev på nya avtalen och fick ännu en bra nyhet, att jag jobbar på beläggaren iaf under kommande år, beroende på om en person kommer tillbaka eller inte så blir jag kvar där sen.. Får hoppas att han trivs med sin nya tjänst och att projektet han är på fortsätter =) Nu sitter jag här, bloggar, skriver lite på msn och är nöjd med tillvaron, jag trivs bra med det mesta nu känns det som! Är glad helt enkelt =)

Ha det fint allihop, nu ska jag ta en långdusch och sjunga i duschen =)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Älskar dig knasboll!=D
Ser verkligen framemot nyår:D
PUSS!

Postat av: Söt-Erik

ojoj, julklappar redan? jag ahr fortfarande inte köpt ngn. i fjol köpte jag min första den 24:e, blir väl nått liknande i år :D

2007-12-16 @ 21:08:44
URL: http://mcewen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback