Decoration...

Kursu tycker jag är en dålig bloggare, uppdaterar tydligen för sällan nu för tiden.. Jag kan hålla med, ikväll blir det dock inte mer än en lite lista jag råkade hitta... Jag har sagt det förut, jag kan inte låta bli listor =D

Name three words that describes you
Detta är en sån fråga jag avskyr att få dock.. Men hoppas att många håller med om att jag är "glad, snäll och iaf ganska ambitiös" =)

How optimistic are you
Jag är nog ganska optimistisk av mig, iaf oftast =)

What´s the best compliment that anyone´s ever paid you
Att jag är bra att ha?

You wake up 4am - What´s on your mind
Förmodligen att jag verkligen är kissnödig eller att det var en konstig dröm, eller så tänker jag på en söt person =)

What record cheers you up when you´re feeling down
Konstigt nog så svarar jag nog "In Flames - Soundtrack to Your Escape" det finns några låtar som bara drar ut allt dumt ur en, eller så kan det nog vara "Early November - For All Of This"

Have you ever feared for your life
Inte på riktigt tror jag...

What´s the best piece of advice anyone ever gave you that you promptly ignored
Kan inte komma på nått nu... Men det finns säkert några visa ord jag bortsett från genom åren!

Are you religious, spiritualist, humanist or none of above
Är nog inte nått av det där egentligen...

How long do you spend in front of the mirror in the morning
Inte lång tid alls, I´m quick =)

If you had a superpower, what would it be
Har alltid velat kunna flyga =)

When was the last time you got upset
Oj, inte en aning...

Do you have any hobbies
Musik är nog det absolut största!

What has been the proudest day of your life so far
Svår fråga också.. avstår att svara tror jag!

If you could go anywhere right now, regardless of the laws of time, space and physics, where would you go and what would you do

Antingen till Jennie och ge henne en stor kram, eller till en saosin-spelning nånstans och bara lyssna till världens bästa band.. eller till dinosaurierna och brottas med en, eller... ne nu spårar jag ut =)

What´s your biggest vice
Musik tror jag det är... Om man kan se det som en belastning?

Do you believe in life after death
Nej de gör jag inte, men nått borde hända... Har svårt att föreställa mig att det bara blir svart och tyst och tomt i all evighet, men det är nog så.. Hände väl inget innan jag föddes...

What do you think happens when you die

Du hjälper gräset att få nått att växa i?

What would be your famous last words
"If I don´t make it, know that, I loved you all along"

How would you like to be remembered?
Som en underbar vän, son, far och man är nog viktigast! Men det vore kul om det även var för att jag har lyckats göra nån låt som blir världens bästa =)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag tycker att du är en bra bloggare, som är dålig på att uppdatera!;)

Puss & Kram älskade vän!

Postat av: Ricard

Hej Michel.
Jag tycker att du ar en fin maenniska, som vet vad han gillar och saeger nej naer han inte vill.
Jag kraever inte mer av dig aen att du aer nojd med dina val och dig sjaelv.
Lat mig avsluta med ett citat av Viktor andersson.
God jul och gott nytt ar "lat frid vila over er saliga sjael!"

2007-12-27 @ 11:44:19
Postat av: Pappa

En bra! son och vän är du gossen min, låten väntar vi tålmodigt på, en bra far blir du med all säkerhet när tiden är mogen.

2008-01-06 @ 03:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback