Look After You...

Valborg idag, hade tänkt åka och fiska sutare i sörtjärn.. Men det verkar inte bättre än att det skall komma massa regn ikväll så får ställa in fisket! Hoppas på att Norén är sugen på att spela lite gitarr och hänga lite! Var länge sen!

Har vart ner på stan en vända och köpt lite smågrejer till lägenheten som jag och Jennie flyttar in i den 1 Juli! Ska bli hur underbart som helst och jag tror vi kommer få världens mysigaste lägenhet, ge oss lite tid att få iordning och köpa sakerna vi vill ha i den bara =D

Idag är de 17 dagar kvar tills det är dags att åka till stockholm och hämta Jennie =D Längtar massa tills hon kommer hem! Så tråkigt att gå omkring och inte veta vad man ska hitta på, speciellt på kvällarna! Med dig har jag hela tiden roligt och mysigt! Hoppas din förkylning har gått över och att allt känns bra där nere! Älskar dig!

Igår var det biltvätt och vaxning, tog inte mer än typ 2½ timme säkert.. sommardäcken är på nu också, bättre sent än aldrig som dom visa säger!

Nu blir det nog till att hoppa in i duschen en sväng, sen vet jag inte riktigt vad som händer, hoppas Norén hör av sig sen!

Ni får vara nöjda med mina korta inlägg ;) Jag bloggar åtminstonde igen ju =)

Pussar på min älskade Jennie!

Ni andra kan väl få en liten kram om ni ber snällt =P

Kommentarer
Postat av: Jenninen

Ja, jag ar mycket nojd med ditt inlagg.. bra att du bloggar tycker jag, och du skriver alltid soeta saker! Klart att du och jag kommer fa mysigast i lagenheten! =) Saknar dig mest som du vet!! Ska bli underbart att fa traffa dig igen! Hoppas det blir sa snart som mojligt! KYSS!

2008-04-30 @ 18:07:19
Postat av: Ulrika

MÄH!! Jag fattade ju itne att ni skulle flytta IHOP! Vilken grej!!!
Önskar er all lycka!=D

Pöss får du av mig ändå, tönt;)

Postat av: Lisa

SKA NI BLI SAMBOS? :D GOOOSH! Grattis ;D

2008-05-05 @ 23:02:31
URL: http://lising.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback