I Want Someone Provocative And Talkative

1. Tre namn jag lyssnar till:
Michel, Skoghall, Schüsselpuff
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag har valt förbaskat bra vänner!
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag bor hemma
4. Detta är jag rädd för:
Hmm.. riktigt arga människor?
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Lön, egen lägenhet, musik
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Åka skateboard.. vet inte mer
7. Detta tycker jag om att göra:
Fiska, träna, spela gitarr, umgås med folk jag tycker om
8. Detta vill jag göra just nu:
Åka till gymmet
9. Bästa känslan:
När man är glad inuti kroppen på nåt sätt.. man kan helt enkelt inte låta bli att va glad =)
10. Värsta känslan:
När man känner att det snart lutar utför, det är fan värre än att vara där nere..
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Kunskapen att hålla mig glad! nån sa en gång "If you can make me happy I can learn to love you", det ligger något i de!
12. Är du kär just nu:
Nej
13. Jag vill gifta mig:
En vacker dag!
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Spela en låt live där en stor publik sjunger/nynnar med (määäktigt!!!!), hitta den där som folk kallar rätta, få barn
15. Min käraste ägodel:
Nån av gitarrerna eller mp3-spelaren
16. Något jag vill ha i present:
Ett marshall-stack
17. Detta har jag på mig just nu:
strumpor, tofflor, boxers, jeans, t.shirt
18. Favoritkläder:
jeans/shorts och t-shirt om det är bland massa folk, mjukisbrallor och t-shirt om de är mysläge!
19. Favoritdjur:
Olika, lamor är rätt fula!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Det irriterar bara folk om man skriver emocore, eftersom det knappt finns nått som heter så.. så jag kallar de poprock =)
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Hjärter dams sista sång, the curse of curves och seven years
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Idrott var roligast, engelska var tråkigast..
23. Stjärntecken:
Jungfru
24. En bok jag gillar:
Populärmusik från Vittula
25. En film jag gillar:
Remember the Titans
26. TV-program jag gillar:
Kollar sällan på tv så jag kan inte säga nått =/
27. Favoritdoft:
Go fråga =) olika på när var o hur de är..
28. Detta äter jag gärna:
Grillat med sallad, sushi
29. Dricker helst:
Olika.. Vatten eller öl?
30. Favoritgodis:
Chilinötter
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Californien
32. Färg på mina ögon:
Grön-blå
33. Min längd:
187 cm
34. Jag tror på:
Att vi tillsammans kan göra världen till en bättre plats
35. Jag spelar:
gitarr, stämband, näsflöjt =)
36. Person jag beundrar:
Anthony Green är en jävel på att skriva låttexter, annars brukar jag hålla den personen för mig själv för att de inte ska bli nå missförstånd =)
37. Så här bor jag:
Flott
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
De är nog inte många de..
39. Det här tänder mig:
Ett fett run klockan 3 på natten, man fattar knappt vart man är och vad man gör innan man står och drillar nått =)
40. Det här gör mig avtänd:
När det inte är nått på andra sidan.. ja jag styr bort dom här 2 frågorna för de är ungefär världens töntigaste frågor i sånna här listor!
41. Favoritfärg:
Rött
42. Favoritcitat:
"Så här roligt har jag inte haft sedan Branting dog"
43. En hemlighet jag vet:
Tre troll sparka boll, men hur många mål gjorde dom? De vet jag!
44. Bästa present jag fått:
Få presenter? Ne, jag har fått endel fina saker =)
45. Senast köpta skiva:
Adept - The Rose Will Decay EP
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Jag tror jag har nått fint nånstans, men kan inte bestämma vad...
47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:
Att jag inte hittar det jag är mest med
48. Udda förmåga/egenskap:
Jag kan se genom väggar!
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Jag vill kunna flyga, så nån typ av fågel!
50. Fyra personer jag vill ska göra detta test:
Du, du, du och du!

Kommentarer
Postat av: Kursu

Citatet var endå de bästa på hela listan :P ägg

Postat av: sara

kan du se genom väggar?:O

2007-05-23 @ 10:55:07
URL: http://halvborta.blogg.se
Postat av: skoghall

ok då.. kan väl inte de.. såg att de har blivit helt fel på 2 frågor! jag vill visst gifta mig en vacker dag! och jag är inte kär i nån just nu..

2007-05-23 @ 13:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback