I Have To Go...

hårfärg: ljusbrunt
ögonfärg: blågrön
beroende av: musik, kompisar och tyvärr pengar (allt kostar idag)
hur mycket smink använder du dagligen?: räknas wax som smink, isf lite...
vad har du ätit idag?: 3 hårda smörgåsar.. (haha nej jag bantar inte, har bara ätit frukost än, jobbat natten..)
dagens klädsel: tofflor, jeans, taking back sunday tischa och ett par svart-röda kallingar underst..
senaste låt du hörde?: saosin - no angel
senaste inköp?: pastasallad och blåbärsyoghurt
vilka hårfärger har du haft?: min naturliga och grönt under en innebandycup =P
brukar du äta frukost?: ja
vad gör du på helgerna?: jobbar, är med vänner, spelar/skriver musik etc.
gillar du att få uppmärksamhet?: ofta
husdjur: inget
hur är ditt hår?: bra?
brukar du bädda sängen?: ja
senaste hångel?: ehm, har inte en aning faktiskt...
är du nöjd med dig själv?: delvis
tänker du på självmord?: inte på att begå... www.twloha.com
senaste film?: inte en aning.. va har hänt med mitt minne? (de va hos jocke för några dar sen iaf)
senaste bok?: mannen som dog som en lax (läste inte klart den utan började på en ny istället =P)
vad var det senaste du sa?: vet inte.. men de va till jacob för en stund sen när han var nere och slog lite på sin gitarr
vad har du i ditt fönster?: inget men just nu är det täckt med en filt...
hur dags och var gick du och la dig igår?: imorse vid 06.30-tiden i min säng
och klev upp?: strax efter 15.00
vad behöver du mest just nu?: lunch, lön och så lite mys?
vad ska du göra ikväll?: börjar jobba 21.48
skostorlek?: 44
vill du ha piercingar?: nej
vill du ha tatueringar?: tror inte de
dricker du?: annars dör man
använder du droger?: inga olagliga (alkohol är en drog, musik funkar bra som en)
röker du?: nej
vilken parfym använder du?: puma create
alkoholhaltig favoritdricka?: öl
nån jag stör mig på?: haha.. kolla 2 blogginlägg tidigare =P annars så är jag nog till freds med hela världen
om jag var döende skulle jag..?: berätta för alla hur mycket jag tycker om dom, samt tacka alla jag tycker om
första jobbet?: delade ut reklam för 135 år sedan
punk eller hårdrock?: svårt, dag till dag fråga.. men hårdrock kan va allt (bred genre!?!) så tar det idag..
rik eller fattig?: rik
fotboll eller hockey?: hockey
rött eller vitt vin?: rosé
hund eller katt: hund
rösta eller inte rösta?: rösta
plugga eller jobba?: jobba
naken eller påklädd?: naken, påklädd
london eller new york?: new york
fotbolls vm eller roskilde?: roskilde
rockstar eller moviestar?: rockstar utan tvekan =D
arg eller ledsen?: ledsen (blir så sällan arg så...)
sy eller snickra?: snickra
plugga eller ta en öl?: ta en öl
café eller ölhak?: uff.. de är ju mest chill att ta en öl me polare ute nånstans där de är lugnt så jag tar café =)
cigg eller snus?: snus skadar inte andra så tar de..
blind eller döv?: blind
strippa eller städerska?: hahaha strippa =) så tråkigt att städa mycket
biljard eller bowling?: vill ta båda.. men nu är jag mest sugen på biljard..
maffialedare eller polischef?: polischef, de verkar chill
altid totalkasst sex eller oskuld hela livet?: oskuld hela livet... de är fan roligare att stirra in i en vägg än totalkasst sex
mcdonald?s eller Burger King?: vet inte.. blir mest donken då vänner jobbar där
är du egoist?: alla människor är det till viss del så jag är väl också det antar jag...
ditt längsta förhållande: det blev mycket längre att jag ville
har du varit kär: ja
har du en bra flick/pojkvän: varken bra eller dålig.. har ingen alls så =P
hur många på din kompislista har du hånglat med: haha, många av dom =P
när var du kåt senast?: vilken fråga..
när hade du sex senast?: men tänk om mamma läser detta?!

Kommentarer
Postat av: jocke

tjena de är köckjocke här, har glömt bort ditt nummer, tappat bort min telefon, så jag har inte kunnat ringa...mitt internet funkar inte heller så jag kan inte skicka mail och så är datorn trasig och har blivit stulen. jag har inga pengar att köpa nya saker för och så har jag fått lön så jag har inte haft tid att höra av pga allt spenderande. hur som helst undrar jag om du ska träna sen?

2007-07-15 @ 11:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback