I Went With Nothing, Nothing But The Thought Of You, I Went Wandering...

Jennie! Längtar efter dig!!

Jag känner mig som ett barn igen! Jag ringde nyss till Anders och frågade om han ville komma över och spela yatzi =P Kändes som nått man gjorde när man var liten, ringde på kompisen och ville leka nån lek eller spela nått spel, men vad är de för skillnad egentligen? Nu ringer man bara och kollar om man ska hitta på nått? Så kommer den man pratat med eller så åker man till denne, så kanske man går ut och hittar på nått kul, spelar nått spel eller kollar på en film! Skönt att veta att man egentligen inte åldras på sättet att umgås, utan bara ändrar lite lätt på det man gör när man leker med kompisar!

Igårkväll, valborg. Jag åt en hamburgare och slappade med Anders, spelade just lite spel och tittade på lite fotboll! Sen när han åkte hem skickade jag några SMS till älsklingen som jag saknar massa mycket, extra mycket om kvällarna när man är van att ligga och mysa framför nått kul på tv eller spela lite yatzi, ligga och kramas i soffan och bara tycka så himla mycket om henne! Nu får jag ligga och titta på Scrubs själv, krama en t-shirt jag fick låna av henne och tycka om henne så himla mycket fast att hon är i Spanien, men förhoppningsvis kommer du kanske hem snart, om dom löser dina önskemål =)

Hade nån typ av telefonjour igårkväll, fattade aldrig riktigt vad som hände där, får se om jag får nått svar under dagen kanske.. Dom verkar inte ha vaknat än eftersom deras telefoner är avstängda.. Hoppas det löste sig med allt iaf! Vill verkligen inte att nått dumt ska hända där emellan dom!

Får tacka Elin, Jennies syster för att hon kom förbi med min jacka också! Det var snällt =D Hoppas ni hade ett trevligt valborgsfirande i Vålberg!

Vädret är rikgtig dåligt, jag som vill fiska sutare eller gös! Skulle åkt iväg igår, men vädret var riktigt oattraktivt, så jag och Jonas sköt upp det hela till idag.. Och idag är det ännu sämre, så vi skuter upp det igen...

Imorrn ska jag till Lecab och fixa Audi-kort och försöka få tid att lämna in Ådi på kamremsbyte och service, hoppas dom ordnar det snabbt, vill ha tillbaka bilen så fort som möjligt och kunna använda den.. Behöver den verkligen om jag ska upp till Sunne och försöka hjälpa till att få ordning på det dåliga matrialet vi ska kontrollera.. Annars blir det rätt svårt för mig att hjälpa till med det =/ Känner mig delaktig i det eftersom jag var med och producerade det, så det vore väl inte mer än rätt om jag hjälpte till..

Längtar tills 1 juli också! Ska bli så underbart att få ordna iordning lägenheten med Jennie =) Kommer bli så himla mysigt och bäst! Bara att veta att man alltid får komma hem efter ett nattskift och krypa ner i en varm säng bredvid henne utan att känna att man störa massa folk för mycket! Känns så underbart =) Blir helt varm i hela kroppen =D LOVE YOU!!!!

Nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen en snabbis innan Anders dyker upp!!

Ha en bra dag allihop!

Puss och kram, skumbanan!

Älskar dig Jennie!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är så tacksam för stödet som jag fick då! Jätte snällt utav dig! =)

Postat av: k

Inte för att jag kommer ihåg typ nånting (som vanligt) men jag verkar fått nått cp damp. Vet inte riktigt vad eller varför. Blev lite för överförfriskad (jag skyller på bladh) Men de var inge allvarligt igentligen. Blev dock inte så bra! Var ju bra att du var ett stöd åt Hanna iaf!

Audi-kort! shit vad manligt. Sånt har jag funderat på o skaffa 100 ggr. Kamremsbyte, kul. Vad går de på? min kosta 16k ;)

2008-05-02 @ 18:32:38
Postat av: Ulrika

=)

2008-05-04 @ 13:52:27
URL: http://two2tango.blogg.se
Postat av: Jenninen

TAAAAAACK för att du har varit såå söt mot mig när jag har varit borta, det betyder allt! Och nu är du precis lika söt när jag är hemma igen :) UUUUNDERBAR är du! Puuuss på dig min älskade älskling!

2008-05-04 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback