Angels Losing Sleep...

Är lite seg idag, kommer nog somna framför hockeyn sen, så bäst att borsta tänderna och lägga sig i sängen och se den ikväll! Har jobbat förmiddag idag, var slitigt det också.. pga att jag var trött, så stod det still så tiden gick låååångsamt! Saknar Jennie också, som blev sjukare inatt, så hon sov hemma.. Tycker synd om dig älsklingen min! Längtar tills du blir frisk igen!
Jacob är här nu, sitter och bygger bilbana med han, smet ifrån lite nu när han ville spela tv-spel lite.. Så tänkte jag kunde fylla i Jennies lista =)

1. Tre namn jag lyssnar till:
Michel, Lill-skyddet, Skoghall (Normalt, jobbet, gamla gymnasieklassen)

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Svarar som Jennie att jag är rätt ambitiös =)

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag är alldeles för bra på att spendera pengar...

4. Detta är jag rädd för:
Att någon ska hända med någon närastående

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kärlek, mat och glädje

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Bli riktigt arg (blir totalt trött inombords istället), åka snowboard & spela cittra

7. Detta tycker jag om att göra:
Vara med Jennie, vänner och familj, träna, spela gitarr, och oftast jobba

8. Detta vill jag göra just nu:
Lägga mig och sova en stund, fast kan jag inte göra när Jacob är här, så gör det när mamma hämtat honom!

9. Bästa känslan:
Att vara älskad av nån man älskar och när saker går riktigt bra

10. Värsta känslan:
Ångest...

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Humor, trygghet och vara mysig (min har allt =D)

12. Är jag kär just nu?
Enormt!!!

13. Jag vill gifta mig:
När tiden är inne

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Skaffa familj

15. Min käraste ägodel:
Instrument är väldigt bra att ha =) Bästa jag har är nog dock Jennie, fast jag äger inte henne =P

16. Något jag vill ha i present:
Jag tycker jag har allt typ =P

17. Detta har jag på mig just nu:
Strumpor, kalsonger, jeans och t-shirt

18. Favoritkläder:
Jeans och t-shirt, gillar min nya tröja mycket också =)

19. Favoritdjur:
Skulle vilja ha en hund nån gång, kul eftersom jag för 5-6 år sedan var livrädd för hundar =P

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Poprock

21. Favoritlåt just nu:
Olika beroende på humör, men Our Lady Peace och Saosin funkar nästan alltid

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Idrott och praktiska ämnen var roligast/ Svenska var väl det jag tyckte var minst roligt..

23. Stjärntecken:
Jungfru

24. En bok jag gillar:
Svålhålet

25. Två filmer jag älskar:
Remember the Titans & Seven

26. Tv-program jag gillar:
Scrubs och Hockeykväll =)

27. Favoritdoft:
Den jag känner när jag vaknar bredvid Jennie, värme trygghet och allt på nått sätt =) Parfym att använda själv Puma Create

28. Detta äter jag gärna:
Grillat

29. Dricker helst:
Juice, vatten eller öl beroende på när det är..

30. Favoritgodis:
Lakrits eller bumlingar =P

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Medelhavet

32. Färg på mina ögon:
Blågröna?

33. Min längd:
185 cm

34. Jag tror på:
Att man kan ta sig dit man vill bara man jobbar för det

35. Jag spelar:
Gitarr ganska ofta..

36. Person jag beundrar:
Jennie, för hon är komplett och mina föräldrar för dom har byggt upp nått fint!

37. Så här bor jag:
I en lägenhet med 2 kompisar, längtar efter egen!

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
0

39. Det här tänder mig:
Värme och närhet

40. Det här gör mig avtänd:
Knack knack knack.. eller telefoner typ..

41. Favoritfärg:
Rött är fint

42. Favoritcitat:
"Skjuter man inte upp saker har man tillslut ingenting att göra" Lever dock inte det minsta efter det =P Men det låter roligt..

43. En hemlighet jag vet:
Hemligheter är hemliga!

44. Bästa present jag fått:
Uppskattar allt! Det är värde i allt oberoende av vad det är! Men att få saker är inte roligt på samma sätt som när man var liten, då ville man ha bara för att få saker, nu känns det viktigare att det ligger en tanke bakom!

45. Senast köpta skiva:
Inte en aning, var längesedan!

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Vet inte riktigt...

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Kan inte välja där heller...

48. Udda förmåga/egenskap:
Har nog ingen sådan, men vore kul att kunna se genom väggar! Eller kunna flyga!

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En fågel

50. Vad lyssnar du på just nu?
Jacob som spelar tv-spel

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Har jobbat, och vart med Jacob, ska ringa Jennie och sen se på hockey!

52. Var är dina föräldrar födda?:
Båda två är från Karlstad

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?:
Nero

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Äter så sällan på resturang, men en lunch på mitticity är trevligt!

55. När badade du i en pool senast?:
Minns inte..

56. Har du varit med i någon skolpjäs?:
Nix =P Men lite andra skoluppträdanden har jag väl gjort..

57. Hur många barn vill du ha?:
2-3 stycken känns lagom!

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?:
Är inte så mycket för gangster-hiphop.. Bara namnet på genren låter rätt kass ju =P

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?:
Vet inte vad jag kommer rösta nästa gång.. Tycker inte det går så illa för vår regering som alla säger, inte konstigt om saker känns annorlunda eller inte fungerar perfekt direkt när det sker förändring.. Kommer bli lika konstigt om det blir Socialdemokraterna nästa gång...

60. Vad har du för TV-kanaler?:
Massa olika, kollar typ bara på sportkanaler och 6an..

61. Har du åkt moped någon gång?:
Faktiskt inte..

62. Har du busringt någon gång?:
Japp =P

63. Har du fått felparkeringsböter?:
Är uppe i 3 nu.. Ovärt! Alldeles för lätt att glömma när det är städdag varannan vecka på ena sidan gatan..

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Vore mäktigt att hoppa fallskärm, bungy-jump räds jag endel för, men vore häftigt det också!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?:
Lanzarote

66. Har du en egen trädgård?:
Nepp

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Family guy kanske...

68. Kan du alla orden i nationalsången?:
Testar, kan nog dom första 2 verserna iaf..

69. Badkar eller duschkabin?
Både och!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Vet inte riktigt...

71. Favoritpizza?
LaMare eller nått sånt...

72. Chips eller popcorn?:
Gång till gång..

73. Vilken färg på läppstift använder du?:
Ehm.. njaeeeej, inte jag inte..

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?:
Haha, går det? Nej inte gjort =P

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nix

76. Apelsin- eller äppeljuice?:
Beror på, apelsin till frukost, äppel annars!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Adam?

78. Favoritchoklad?:
Digestivachockladen är god =)

79. När röstade du senast?:
Senast det var val

80. När åt du en hemodlad tomat sist?:
Minns inte..

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Ett gäng

82. Är du bra på matlagning?
Ganska iaf, får ihop det jag försöker göra oftast!

83. Klarar du att tanka själv?
Jo =)

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
Nix

85. Pepsi eller Coca Cola?:
Coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Uniform nej =P Arbetskläder på jobbet om det räknas..

87. Vad var det senaste du handlade?
En tröja, piké och badbyxor förra veckan

88. Har du kräkts offentligt?
Inte så många har sett tror jag, om jag inte gjort det när jag var liten...

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Hitta den sanna kärleken, hoppas verkligen det är den jag funnit nu, känns så faktiskt =)

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
Inte kärlek, men man märker av något nästan direkt!

91. Har du ringt något betalnummer?
Typ röstat i melodifestivalen och dylikt, ja..

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Absolut!

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Minns inte..

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
Inte mycket, men lite grann =P

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
"Hej du har kommit till Michels telefon, spela in ett meddelande så hör jag av mig!"

96. Vad har du i din väska?
Jobbgrejer

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Kyssa Jennie godnatt och säga hur mycket jag tycker om henne, sover jag själv så skickar jag nått sms och tänker på henne istället

98. Vad är du tacksam för idag?
Jennie, för jag tycker om henne så himla mycket! Och att jag trivs och det går bra på jobbet tycker jag!

99. Var hittade du den här listan?
På Jennies blogg =)

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Jennie har ju redan gjort det.. Så dom som vill =P

Nu ska jag spela bilspel med Jacob! Ha det fint allihop!

Krya på dig Jennie, vi hörs om en liten stund! Puss puss puss puss på dig!!

Kommentarer
Postat av: Jenninen

Vad glad jag blev nu, älskling när jag fick läsa massa sött du hade skrivit! Är trött på att ligga och dryga i soffan utan att bli ett dugg bättre nu :( Kom och kyss mig frisk? :$ Love you!!

2008-03-12 @ 12:45:57
Postat av: adm

Tycker det uppdateras lite för lite på denna sida =)

2008-04-02 @ 17:12:08
Postat av: Hanna

Dags att uppdatera kanske? ;)

Postat av: Emelie

update ?

2008-04-08 @ 14:48:48
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback