Is That Alright With You?

Damien Rice - 9 Crimes, en fantastisk låt om du frågar mig! Till de som inte hört den ska definitivt göra det!

Vad har jag gjort idag då? Sov ganska länge efter en halvbesvärlig natt... kom upp vid 11 och käkade frulle med Arne och Jocke, det är rätt mys att äta frukost med fler än 3 tomma stolar! När klockan närmade sig 13.00 åkte vi iväg till tågstationen med Arne, så han åter fick återvända till Lund..

Jag och Viktor åkte hem och såg en Wermlands Invest-bil och frågade om dom kunde ta med grejerna dom lovade att hämta förra veckan, efter några om och men från deras del så sa dom att de inte var några problem.. Skönt, då fick vi lite mer plats i förrådet!

När den delen var avklarad spenderade jag lite tid framför datorn med gitarren och msn.. då jag fick tipset om den ovan nämnda låten som alla ska se till att lyssna på! Vänta en sekund så ska jag fixa en youtube-länk... http://www.youtube.com/watch?v=smKb79ltpaU där har ni! Lyssna och smält in musiken =)

Gymmet väntade efter detta, tyckte jag körde relativt hårt, men känns inte alls utav nu.. konstigt! Men det var skönt ändå, speciellt bastun efteråt! Riktigt skönt med en varm bastu när man tränat! Efter träningen tog jag och Anders svängen förbi Hagahallen och köpte lite prylar så jag kunde dra ihop en spaghetti och köttfärssås! Var gott, varför äter man inte det oftare? Löjligt lätt att göra, gott så de är löjligt, en löjligt bra måltid är de snabbt sagt!

Nu ska jag spela gitarr, sen läsa lite bok.. Sen sova kanske?

På återseende kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback