Stereodjungeln

Ja jag har varit jättedålig senaste tiden men de har vart så mycket grejer så jag har inte haft tid att skriva, fantastiskt men sant!

Sista dagarna av april
Var jag vid sjön emsen med jonas och fiskade gös, gick utomordentligt bra! Vi fick bra med fisk och hade de trevligt!

1 maj - 2 maj
Jag och jocke bestämde oss för att åka ner till ullis utan att säga nått till henne, börja med att köpa oss en varsin latte och fruktpåse för att sedan bege oss. Några missions avklarade vi efter vägen, stannade efter riksväg 45 vid en bussficka, och hade ett disko (inspelat med kamera), sedan gav vi oss vidare, tankade, frågade efter vägen (jo vi visste den men de va för att härja lite till).
Stannade i alingsås för att käka, massor av idéer för intervju men vi sket i de! så vi for till bollebygd.. börja med att köpa en blomma och en låda after eight (present till vår kära =)), åkte hem till hennes hus och plingade på, lycka att det var hon som öppnade! hon blev nog precis så glad och förvånad vi ville, lycka för oss =) tog det chill hos ullis under dagen, sjöng lite singstar och hade riktigt roligt!
Dagen därpå jobbade ullis, jag och jocke sov tills vi vaknade (word), käkade frulle, tvätta sig, borsta tänder, åka till gbg. där gick vi runt bland butikerna tills ullis slutade jobba, mötte upp henne och åt en svinbra lunch! i solen, hur najs som helst! sen gick vi runt och sölade tid på ett ljuvligt sätt! timmarna gick, vi tog en fika, shoppade lite och hade roligt, men tillslut var det tvunget att åkas hem! end of the story for this time..

igår efter att jag slutligen slutat jobba så var det läge att åka till jocke för en planerad mexicokväll =) så vi åkte och hyrde 2 filmer (hur bra är det inte att dom har öppet till 23 på casablanca?!) sen hem och lagade klart maten! käkade samtidigt som vi såg på första filmen "Säg att du älskar mig" som jag vill slå sönder saker till.. usch! rörande film så de skriker om det! klippte några bärs och försökte gilla läget trots att filmen gjorde att man kände sig obekväm, jag vill utrota alla som gör sånt! ni är verkligen så långt ner det går att komma!

vi visade anders filmen vi spelade in under vår roadtrip, entertaining =)

sen kikade vi på nästa film, texas chainsaw massacre - the beginning.. hur bra var det att hyra 1 film som berör en och en som bara det är massor av blod i överallt?

nu tänker inte jag berätta något mer så ni får klura eller fråga själva!

hejs

Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha....chain-saw massacre alltså. Jo, man får ju väga upp det hyperseriösa med lite splashing! Den förstnämnda filmen verkade bra..ska försöka se den en dag!
Tack för att ni kom och gjorde min vecka bättre än bäst!
Det är kärlek på det.

Pussar!<3

2007-05-06 @ 11:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback