The Great You Fear To Leave...

Andas in... 3, 2, 1, Tystnad!

Hemma igen, skönt är det att inte behöva ställa klockan imorrn! Sova för första natten på ett par dagar känns de som, 5 skift på 54 timmar blev lite småtungt, speciellt i slutet... Men nu blir de att vila upp sig inför att man går på ordinarie skiftperiod på fredag!

Kan köra en liten resume av dom senaste dagarna iaf!

Fredag; Gymma och städa på dagen! Sen partaj på kvällen med massa old classmates! Var som vanligt riktigt kul att träffa dom gamla godingarna ;) Arena var dock ingen höjdare, men att va med dom är kärlek männ emellan =D
Lördag; Vakna gärna halv åtta och var hur pigg och glad som helst när man sovit två timmar efter fredagens party... så var jag iaf! Sen när de blev mitt på dagen gick jag o boysen som sov hos Bladh till Linda och sa grattis, åt lite mat och chillade! Sen hem, spenderade lite tid åt att slappa me Anders, somnade dock hela tiden, i väntar på att klockan skulle närma sig 23.55! Då åkte vi in till nöjesfabriken för att kolla på Kid Down! Rockigt att se dom live =)
Söndag; Inte kunnat sova bra på hela natten, hur trött som helst! Nu börjar mitt arbetsnarkomani, eftermiddag här i skoghall. Efter det, snabbdusch, snabbt hem o hämta saker för att åka till Sunne. Väl i Sunne hittar jag inte riktigt rätt, blir stannad av en polis som vill kolla på mitt körkort, visa de och dom vart nöjda! Passade på att fråga om vägen till tetra pak där så jag hittade hem till Jonas! Snälla goa poliser var det, dom visade vägen =)
Måndag; Upp klockan 5, smygga så man inte väcker Jonas eller hans mor, knalla till Tetra Pak Sunne, titta på papper som flyger förbi och plocka bort alufel.. drygt! Åter hem till Jonas för att sova, kan inte somna igen... perkele!
Tisdag; Efter kanske 3-4 timmars sömn åker jag åter och jobba... timmarna går rätt snabbt, jag sitter och nickar till hela tiden av sömnbristen! Sista 5 minutrarna var nästan lika långa som dom tidigare 31 timmarna och 55 minuterna! Men slutligen var även dom slut! Hemfärd, ljuuuuvligt! Sitta och digga musik i regn och rusk utanför bilen i 1½ timme!

Men nu är jag hemma och de känns avslappnat och skönt!

Hur har din helg varit denna gången? Även om de är onsdag när ni läser detta =)

Kommentarer
Postat av: K

Poliser är söeta. som du.

2007-03-08 @ 17:58:58
Postat av: majk with the bajk

hihi och du me sötkurre

2007-03-09 @ 19:06:51
Postat av: Saaaara

mja nu e det då söndag när jag läser detta å jag kan säga att min hälg har varit förgävlig! skulle igentligen vara hos en kille men det blev inte av å så har jag inte gjort nått...skulle träna idag men det blev inte av =/. Du det där med sömnen låter inte bra... det e viktigt att sova :P

2007-03-11 @ 19:28:02
Postat av: Kursu

du va mig en hejjare på o skriva blogg ofta... :)

2007-04-22 @ 14:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback