Glad Midsommar!

Tja!

Jag sitter hos jocke och väntar på taxin, fan till att hitta knapparna og.. jag ska till kronoparken och äga! hej, nu ringer jocke och arne till taxin, leta leta! skiiiiiitsvårt! vi har rätt kul, jag kommer nog ta bort detta inlägget imorrn! vi har shottat mycket, drickit massa öl och haft kul, vidare blir! tja, og! dret!.. fan va röj! jag kommer nog ta bort detta imorrn! fan va gött! fan og! jag har hoppat ut en bil, aj!  jag har skrapsår lite där och där! tja! haha najs! hörs


Kommentarer
Postat av: jocke

haha, cleant å va full när man bloggar :D

2007-06-24 @ 11:23:55
Postat av: Ulrika

Hiahia!
sikken graaj.

Postat av: Jonas

haha där var du inte nykter inte:)

2007-06-26 @ 21:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback