Vad är du så rädd för?

Gud, näst intill väldigt ironiskt hur jag tidigare idag skrattade lite åt hur yngre folk gör mot varandra, men nu när jag ser vad du gjort så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. skratta eller asgarva? trodde faktiskt du var lite vuxnare än så! haha, sjukt! jag är inte den som vill strö mer salt på dina sår.. men de tänker jag faktiskt göra nu! du vet vem du är och jag hoppas innerligt att du läser detta! så himmelskt löjligt att bete sig så  när man trots allt är såpass vuxen (i passet iallafall!) de är nästan så jag pressar ut riktigt fula ord nu.. men istället så tänker jag sluta skriva i detta nu.. du får tänka dig själv vad jag tänker om dig i detta nu.. lågt är det av dig iallafall! vill nästan inte önska dig ett drägligt liv längre! men mitt hjärta säger det ändå, så hoppas du får det bra! nu är inte jag den som någonsin kommer höra av mig till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback