This Ground We Tread Upon, We Turn The Pages Left To Right...

Jag har inte en aning om vad jag ska skriva om nu.. det får bli vad det blir, as usual!

Vad har jag gjort senaste tiden då? Har vart rätt kass på att skriva nått här..

Det är iaf lördag och klockan är strax efter 00.00!

Under dagen (fredag) har jag jobbat iallafall! Inget särskilt hände, det mesta flöt på i vanlig takt...

Var och spelade paintball med ett gäng vänner häromdagen, de va roligt.. men inte mycket mer än så...

Jag borde tvätta, waxa och polera bilen! Om man bara tar sig ork till de! Så ska jag fixa låset innan jag flyttar... Är så drygt att pilla tills den är låst..

Flytta ja! Det är bara 4 dagar kvar nu! Shiieeeet vad najs de ska bli! Tror allt kommer va så kul när vi gör det, från att vi hämtar nycklarna tror jag det kommer va kul! Att ta dit grejer, möblera och göra iordning allt, att bara leva där! Tror det kommer bli kul och vi kommer ha mycket roligt under tiden vi bor där!

Jag måste köpa ett ljudkort till inspening också! Så jag slipper allt jäkla sprakande när jag spelar in nu.. de är inge roligt att spela in grejer man gjort själv när hälften av allt ljud man hör är sprak för att det är kassa grejer! Blir att köpa när skatteåterbäringen kommer.. hoppas den kommer i augusti! skulle vara lägligt i samband med flytt och allt!

Nej jag har nog inget vettigt att skriva idag.. om ni orkat läsa det här SVINtråkiga inlägget så är ni värda en eloge! Det kommer nog lite roligare saker när de hänt något!

So Long!

Kommentarer
Postat av: sara

ska du spela in en skiva lr nått?=)

Postat av: michel

haha de vet jag inte, leka ihop lite låtar iaf!

2007-08-03 @ 13:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback