The Melting Point Of Wax...

Eftersom alla andra verkar så kära så får väl jag också vara det lite.. hmm, hur ska jag lägga upp det, jag är väl inte ens kär? men vafan, har man tagit tag i en katt som fryser är de väl lika bra att smälta hela tamburen! Ne förrästen, jag skriver inget om att va kär! Jocke gjorde det för bra helt enkelt!

Idag har jag jobbat, gick sådär halvbra för oss bara.. lite strul fram och tillbaka, men vi styrde upp det hela tillslut!

Jaha? Var det allt jag hade att skriva idag? Ovärt isf...

De är schysst väder, funderar på att åka iväg och steka lite med arne nånstans! Får ju ta vara på bra väder liksom!

Dyrt med försäkringar förrästen, men jag tänker inte göra som alla andra och skriva bilen på mina föräldrar.. tjänar ju ihop på min premie om den står på mig, de gillar jag!

2 veckor och 2 dagar kvar tills man flyttar hemifrån också! inget jag klagar på heller! Ska bli riktigt fint de =) Vi kommer ha så sjukt kul där! Kom på inflyttningsfesten =D

Dagens tips:
Jag, som är väldigt duktig på datorer, tycker att jag ska dela med mig av mina kunskaper! Jag börjar med 4 stycken mycket användbara tips, som inte så många kan men är bra att veta!
1. Trycker man på den stora knappen på framsidan av den där burken som alla grejer till datorn sitter i så börjar det surra endel, några lampor blinkar.
2. Sätter man på skärmen efter att man har tryckt på den stora knappen på burken så händer det massor av saker. Då ser man vart man pekar med det dom kallar "musen"
3. Om man startar ett program som jag brukar kalla för "e-programmet", det programet som har ett "e" och en ring runt sig, så kan man kolla på saker på det man kallar "internet"
4. Om du tittar på den lilla knappen längst upp till höger i din "e-programet"-ruta så ser du en knapp med ett kryss i, när du har tröttnat på "e-programmet" så kan du med fördel styra pilen som du styr med den där "musen" så den är över de där krysset, sen trycker du med ena knappen där, då försvinner "e-programet".

Mycket fiffiga tips! Fler kommer i kommande blogginlägg!

Kärlek till folket!

Kommentarer
Postat av: k

Vissa har kanske inte äns råd att försäkra på sig, sådeså! :P Men de sägs att de inte är nån vitts att försäkra på sig förens man är en viss ålder. Vi har haft många disskutioner om detta. 1aug som gäller? pöss

2007-07-16 @ 16:08:49
Postat av: michel

hehe sant... om man har kommunpraktik blir de knivigt =P folk säger att de är först efter 25 man tjänar in på de.. men jag kollade med mitt försäkringsbolag och dom sa att det inte var sant, inte hos dom iaf... börjar tjäna från första månaden oavsett ålder! 1 aug is the shit =)

2007-07-16 @ 16:35:47
Postat av: Ulrika

Wiiie. 1 augusti it is vännen. Kommer bli feeeeett kul. Längtar:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback