Another Sleepless Night...

Det är nu bara några timmar kvar, snart har det redan gått 6 år sen den där natten, snart har det gått 6 år, det är nog utan tvekan den jobbigaste dagen i mitt liv! Du är saknad och ihågkommen vännen! För att på nått sätt hedra ditt minne gick jag förbi ditt hus förut, klarade inte av att titta på det länge... det är fortfarande tung och kommer förmodligen vara det resten av mitt liv också!

Har hur som helst jobbat idag, segt på ica meny var det... Men timmarna gick och allt som skulle bli gjort blev gjort! Nu ska jag försöka vara ledig på riktigt några dagar!

Vart hos Bladh och haft killkväll med alla dess tillbehör.. utom film, de blidde aldrig av, men vi fick tiden att gå ändå på nått sätt! Skönt att bara tjöta me dom! Tog en promenad hem från stan klockan 1, rensade skallen.. de va ljuvligt att de inte fanns nå folk på gatorna, då kan man gå och sjunga lite tyst för sig själv och tömma huvudet! Nu blir de väl sängen och försök till sömn! Bud på nån typ av musik eller radioprogram på så jag inte ligger och vrider mig för mycket i det!

Medelpad, Lappland... Dom orden är fortfarande starka, betyder väl inget mer än landsskap i folks öron. Men i mitt huvud är dom ett minne av dig!

18 jan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback