Tack för bullarna!

Det finns en fantastisk man, han heter håkan!


Dom är uppe på taken, alla är högt över staden
Sommarn snurrar fort, när vi bara snöar bort
Och jag vågar hålla din hand, vi är inte sånna som i slutet får varann

Och alla bara pratar "är de sant?" och "jag har hört om dig!"
Jag kommer inte tillbaka hit igen
Neonskyltar på gatorna, sänder ljus till mig och skatorna
Alla dansar och jag tänker "är du också själv, vad är du ikväll?"

Vem kysste Elin, bakom ryggen på Marie
Var det den store poeten som hon var förälskad i?
Fanns det en plats, i hennes värld för två?
Snälla skicka ett vykort för jag undrar så

Och jag undrar vad som hände i vår del av stan
Vinden håller tag i en hamburgerbar
Den har blåst sig trött och alla flickor har gått hem
Och du var sötare än dom är, slängte bort dig igen, slängde bort nån slags vän

Det var så mörkt, den kvällen jag gick hem
Jag hade hoppats på något, hoppats på något!

Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt!
Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt!
Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt!
Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt!

Kommentarer
Postat av: UlllllllllllIS

Vet du vad jag vet? Jag vet att du är SUPERSÖT.:)

2007-02-23 @ 21:03:24
Postat av: Emelie

Ohhjaaa, han är underbar den där Håkan :) hoppas allt är bra med dig !

2007-02-23 @ 22:45:13
Postat av: Kursu

Fan nu är jag också häfftig! :)

Postat av: michel

härligt kursu!!!

2007-02-25 @ 06:17:20
URL: http://schlusser.blogg.se
Postat av: Köckannörs

Tönt-Michel

2007-03-04 @ 01:42:26
Postat av: köckmichel

haha! fint de pörrannörsh!

2007-03-19 @ 19:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback