Le Coq Sportif...

Igår var det lördag! Började med att käka en lååååångsam frukost, det är skönt att äta frukost i en timme! Sen gjorde jag och jocke oss iordning och drog till bergvik mer erik och viktor, en vända till systemet och ett försök att hitta nått kul att köpa i klädväg, men hittade inte ett plagg! Sen drog vi hem och tog det lugnt en stund, testade nått så udda som facemask, jag grinade lite på ena ögat då det var sådär lagom mycket mynta i den där smörjan!

Efter en stund droppade anders, andersson, kihlberg och erik in och förfesten var igång, norén kom en liten stund senare och ytterliggare en liten stund senare droppade rikard och falken in.. det lirades lite spritpoker med jobbiga regler, men det var röjj! Timmarna gick och vi drog oss efter en stund in till nöjes, där tappade jag, erik och viktor (norén) bort alla en stund, men de gjorde inget! Schlagerbaren var åter kvällens häng! Nöjes hade dock ingen toppkväll igår så jag, andersson och anders drog därifrån och kilade in till eddies och bk.

Jag vet inte varför jag skriver det här, det har ju inget intressevärde alls...

Men vi gick hem och sov sen!

Gå in på Eriks blogg och läs receptet till Krakor! http://mcewen.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Söt-Erik

Intresseklubben antecknar.. ;P
Men dte va en mycket fin kväll, tequilan på nöjes va nog dock en smula överflödig..

2007-08-27 @ 18:01:00
Postat av: Söt-Erik

tycker det är lite dålig uppdatering av din blogg här va..

2007-09-14 @ 23:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback