Brighter...

Attans... Då var det dags att lämna in Ådi för första gången, nycklarna spökar... måste dom trycka in massa koder i dom små donen? Kommer väl säkert gå på ett gäng tusen, kul.. inte!

Har jobbat förmiddag idag, dagen var kanon ända fram tills jag skulle sätta mig i  bilen för att åka hem! Nu vet jag inte ännu hur jag ska ta mig till jobbet.. får hoppas jag kan låna Jockes eller Viktors bil! När jag slutat så får jag försöka köra bilen till Lecab (om tipsen på hur man kan starta den funkar), i värsta fall får de bli bogserlina.. drygt!

Nu till nått roligare:
Jag och Jocke har köpt oss ett fantastiskt träningsredskap! Träna magen när man ser på TV, hur värt är inte det? Ni har säkert sett det på TV-shop och varit skeptiska till att det funkar.. kan tillägga att dom på TV-shop kostar 999 kronor... Vi köpte dom för 115 spänn mest för skojs skull, men det funkar så de är ännu roligare!

Det var igår, när man trodde att man inte skulle behöva snåla resten av månaden, men nu efter bilincidenten lär de bli snålare.. attans krångel! Nu ska jag sätta på lite vatten till pasta så jag har matlåda till jobbet imorrn!




"So this is how it goes
Well, I, I would have never known
And if it ends today
Well, I'll still say
That you shine brighter than anyone!"

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Love you babe!
...och imorgon flyttar jag.
Kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback