Congratulations, Go Home Now!

Det är helt sjukt... ju mer jag tänker på de inser jag mer o mer.. det är nästan så att jag får skuldkänslor för att jag förstörde tid för dig! för mig själv också.. och jag blev sur på dig för att du gjorde nått olämpligt vid 1 tillfälle under den tiden.. mitt huvud gjorde ju nått olämpligt hela tiden! förlåt för att jag störde dig iaf!

det var iaf inte jag som blev en lögn...

hua va kallt de är i rummet.. klä på sig lite mer tror jag är en bra idé!

sen senaste inlägget har det hänt mycket tror jag =P eller kanske inte mycket men lite iaf!

jobbat en massa och varit i hemsedal med jocke och anders! grymt läckert var det, i vanlig ordning! vart lite småledsen när jag kom hem dock, trodde jag hade tappat bort mind adept t-shirt när jag var där.. men den hade på nått sätt hamnat hos jocke fick jag höra 2 dagar senare! så då vart jag gladare igen =)

nu är man mitt i arbetsveckan.. trots påskhelg! de gör iof bara arbetet bättre betalt så jag står ut me att "hoppa över" mycket av påskfirandet!

skriva låtar är the shit också!

ha blicken kvar i skyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback