If Love´s A Word That You Say, Then Say It, I Will Listen...

En liten snabbloggning såhär på förmiddagen! Tänkte bara meddela att jag sitter spelar lite gitarr och åter sörjer blink 182, tycker fortfarande att det är så synd att dom splittrades och att dom gjorde det på det sättet dom gjorde! så har suttit här en stund och lyssnat på massa blink samt låtarna som +44 och angels & airwaves har gjort om tiden i blink.. fastnat kraftigt för +44-låten "No It Isn´t", fantastisk låt kom jag fram till! Klicka och lyssna, jättesimpel att spela och sjunga själv också! så tycker ni sånt är kul så gör det också =)

3 skift kvar tills några dagars ledighet nu! Ska bli skönt, även om det är rätt kul att jobba så är det skönt att va ledig =) Imorgon är det rea på jack & jones, lovat mig själv att det är sista gången på ett tag jag köper kläder nu, blir dyrt och alldeles för trångt i garderoben ju! Får se hur länge jag klarar av att hålla mig borta =)

Åkte till Jennie igår efter jobbet, var mysigt även om det mestadels blev sova =) Värmen är viktig och den är du bra på sötnos =) Hoppas vi ses imorgon igen, om du inte har annat för dig?! Puss!

Nu ska jag fundera på att knalla iväg till gymmet tror jag!

Ha en trevlig tisdag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

=D

Love you. Very much.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback