En värld full av listor!!

Jag uppdaterar fortfarande för dåligt enligt kursu iaf! Har jobbat eftermiddag och nätter några dagar nu så de finns liksom dåligt me tid för att sitta vid datorn =P Så idag, när jag slutade jobba 6 imorse och börjar klockan 14, jag vaknade alldeles för tidigt idag... Fann jag en lista på Jennies kompis Lisas blogg, jag kopierar den så har ni nått ointressant att läsa iaf =)

HEJ:  Hey!
DU HETER: Michel
OCH KALLAS: Av kompisarna: Michel, på jobbet: Kärleken mm. (bra smeknamn?)
VILKEN VÄN KAN DU ALLTID RINGA OCH PRATA MED:  Många, men jag tycker inte om att prata i telefon nå speciellt..
VILKEN VÄN KAN ALLTID GÖRA DIG GLAD OAVSETT: Min flickvän =) Och älggänget såklart!
VILKEN VÄN TRÄFFAR DU SÄLLAN:
Många ifrån gamla klassen träffar man för sällan
VILKEN VÄN HAR BRA MUSIKSMAK: Erik McEwen och Viktor Norén!
VILKEN VÄN ÄR ROLIGAST ATT BLI FULL MED: Hmm.. Adams och min 2-mannafest slår nog allt =D
VILKEN VÄN GÖR DU MEST SPONTANA SAKER MED: Jocke
VILKEN VÄN LAGAR GODAST MAT: Jadu.. Jag får nog va min egen vän på den frågan ;)
VILKEN VÄN HAR SNYGGASTE KLÄDERNA: Eftersom det har hänt att Erik lånar t-shirts av mig så tar jag han =)
VILKEN VÄN BRUKAR DU FIKA MED: Adam är det nog
VILKEN VÄN HÅNGLAR BÄST: Haha, har tyvärr hånglat med mina älgvänner, det var äckligt! Så svaret är givetvis min flickvän =)
BÄSTA VÄN: Älggänget
HUR SER DITT HÅR UT: Oftast ganska kort, ljusbrunt med nån konstig frisyr
FAVORITSYSSELSÄTTNING: Umgås med Jennie och vännerna
VEM AV DINA FÖRÄLDRAR FÖREDRAR DU: Båda två är jättebra, när dom passar tider iaf ;)
HUR MÅR DU JUST NU: Är märkligt pigg efter att ha sovit i typ 4 timmar... Kommer väl va jättetrött ikväll istället!
VAD ÄR DET KLANTIGASTE DU GJORT: Massa säkerligen, missat en brygga när jag gick på den och trillade rakt ner i KALLT vatten ligger nog bra till!
VEM HAR TAGIT ROLIGAST FOTON PÅ DIG: Jocke och Viktors mobiltelefoner
VEM LITAR DU PÅ MEST: Jennie, Jocke (det märks så väl när du ljuger =D), Viktor, Anders, Ullis, Arne, Kursu och Adam
VAR HAR DU ONT: Känner lite.. Ingenstans!
VEM SOV DU SENAST ÖVER HOS: Jennie
SOV NI I SAMMA SÄNG: Ja
VEM SÅG DIG SENAST NAKEN: Ehm? Jennie hoppas jag =)
NÄMN EN MÄNNISKA DU BARA TÄNKER HEMSKA TANKAR OM: Finns väl nån kanske...
TYCKER DU OM DIG SJÄLV: Nuförtiden, oftast!
VAD VILL DU GÖRA NU: Knalla in i duschen!
VAD GÖR DU NU: Fyller i en lista
OM JAG SÄGER CAROLA, VAD SÄGER DU DÅ: Att jag inte tycker om henne!
GODASTE CHIPSEN: Dillchips om det ska va chips
VILKEN ÄR DIN SKUMMASTE FYLLA: Min och Adams fest igen!
NÄMN EN HÄNDELSE DU SKRATTAR ÅT BARA DU TÄNKER PÅ DEN: Massor med teamet =)
VEM ÄR DU KÄR I: Jennie =)
VEM HÅNGLADE DU MED SENAST:
Jennie =P
HEJDÅ: Tack och hej

Kommentarer
Postat av: robin

Såg dej i tidningen, nu lär du bli kändis :P

2008-02-21 @ 15:47:58
Postat av: michel

haha visst robin ;) det var lite ovärt att va med där såhär i efterhand =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback