Dialogue With The Stars...

Nu är det inte så länge sedan, men kursu klagar ändå ;) Men här är iaf ett nytt blogginlägg!

Jag har nyligen påbörjat en 11-dagars ledighet, vilket är mycket rogivande! Slutade jobbet klockan 22.00 i söndagskväll och åkte direkt till Jennie, som har befunnit sig nedåt i landet under helgen, så jag har saknat henne massa! Men det var väl bra ändå att du åkte ner den helgen jag jobbade nätter ändå, för att se nått positivt i att du är ifrån mig =/ Det var jätteskönt att ha dig hemma igen iaf =D

Vaknade tidigt måndagmorgon bredvid min sköna, som skulle till skolan alldeles för tidigt enligt mig =P vore bättre om hennes skola pågick mellan typ 13.00 och 16.00, då skulle vi kunna sova länge och jag hinna träna eller städa när du är i skolan! Nu känns det som jag skriver mer eller mindre ett inlägg bara till Jennie, får väl tänka åtminstonde lite på er andra som också läser =) Åkte hem efter att ha skutsat Jennie till skolan och satte mig för att äta frukost, en lång och trevlig frukost! Sedan började jag städa lite, Jocke kom hem och hakade på, vi hade lite hyss för oss under tiden, ett resulterade i att Viktor blev arg på oss.. men när han fick höra att det inte var så allvarligt som vi först påstod så var det ingen fara igen =) Man måste få göra lite sånna grejer när man bor tillsammans med 2 kompisar =) Man gör ju inte det, förhoppningsvis =P, hela livet!

På kvällen kom Jennie hit, vi låg och tittade lite på TV och hade lite mys för oss själva under kvällen, hon är alldeles fantastisk min flickvän =) bästa man kan ha =) Enligt tradition så somnade jag innan jag hann med att säga godnatt.. typiskt! Som bonus så drömde jag en mardröm om katter som bet mig i fingrarna, så halvvaknade jag och tyckte det stod en katt på mig och skvatt till som tusan, vilket skrämde Jennie också.. förlåt! Hoppas hon fick sova gott utöver min skrämning mitt i natten! Hon gick upp vid halv 7 på morgonen och hoppade in i duschen och gjorde sig iordning, sen gick jag upp till henne och satt med vid hennes frukost, då upptäckte vi att vi kunde sovit en timme längre =) Men de har vi lärt oss till nästa gång =)

När hon hade gått till skolan gick jag och la mig igen, låg och halvsov till och från tills klockan blev 12.30 cirkus, då hämtade jag lite frukost och åt i sängen framför tvn, slappade på förmiddagen och sen åkte och tränade en sväng, insåg att jag hade ont i nyckelbenet på nått konstigt sätt, så de blev rätt lugnt! Efter att ha duschat och ätit lite mat åkte jag till Jennie, där jag har spenderat en mysig kväll! Kikat lite på beach, löst korsord och ätit en bit semla! En alldeles utomordentlig tisdag med andra ord =) Nu ska jag krypa till kojjs för nattens sömn, imorgon blir de att plocka iordning och flytta bäddsoffan ur musikrummet.. Tidningen "K-Aktuellt" kommer hit för att göra ett litet repotage om våran delade lägenhet, hur det är att dela lägenhet med 2 kompisar.. Viktors påfunn att vi ska vara med där men det kan väl va lite kul =)

That´s all for today!

Godnatt, sov gott, ha det bra och allt där till

Pussar på Jennie!

Kommentarer
Postat av: Jenninen

Har du någon blekaste aning om hur underbart underbar du är älskling?!

2008-02-06 @ 11:58:20
Postat av: Kur

Katter som biter dig i fingrarna, haha :) Vad är de jag läser, ingen bäddasoffa i musikrummet. Nästan så jag får en tår i ögat ;) Mer bloggande från Skoghall! :P

Postat av: Emelie

Håller med mr Kur, mer bloggande =) Måste hålla utkik efter tidningen sen då! Hejja!

2008-02-07 @ 15:07:12
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback