Bright Lights...

TJOHOO!!

Har suttit och nästan skakat i en timme nu, var inte såhär nervös innan min egen uppkörning ens.. Anledningen till detta är att Jennie precis har kört upp, och hon klarade det =D =D =D =D Världens stoltaste just nu! Nu har världens underbaraste tjej grejat körkortet =)

Ikväll ska vi fira med lite kinamat tror jag =) Och nån film säkerligen!
Imorgon blir det jobba övertid under eftermiddagen, bra med extra pengar =)

Hoppas du blir nöjd nu kursu, andra dagen i rad jag uppdaterar =)

Nej nu ska jag hoppa omkring lite =)

Kommentarer
Postat av: Jenninen

ÅÅÅH så söt du är!!!

2008-02-23 @ 11:47:55
Postat av: Jenninen

(Det ville tydligen inte publiceras.. men jag skrev): ÅÅÅH så söt du är!!! Tror du och Elin var gladare för min skull igår än jag var för min egen.. hihi! Tack för lånet av din bil, babe!!! Ses ikväll! Puss på värdldens mest underbara pojkvän!

2008-02-23 @ 11:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback