Wrap Your Loving Arms Around Me...

Under ed...

Lugn och skön helg måste jag säga! I fredags var jag ute med familjen och bowlade och åt på nöjes respektive nått ställe som jag inte minns vad det heter.. Det var betydligt trevligare och roligare än jag trodde att det skulle bli! Även om det vart lite smådrygt att vänta på slutet eftersom jag hellre ville åka hem och kolla på Idol än titta på när dom dricker öl.. de är elakt att dricka öl framför den som ska köra bilen! Grr... Hann se typ 20 minuter på idol.. får väl ladda ner det så jag får se hela =)

Några timmar senare vaknade jag upp i min säng, det hade blivit lördag! Fantastiskt va! Åkte hem till mor och far efter en skön lång frukost och dusch.. Tog genvägen förbi Coop och handlade lite, men det av total avsaknad av intressevärde för er som orkar läsa den här smörjan! Åkte hur som helst hem och spelade lite tv-spel med mina bröder, ville att Marcus skulle spela lite gitarr och att jag skulle lära honom en sak så han får lättare att komma in på estet-musik, men han var liksom alla andra 15-åringar alldeles för trött för att röra sig ifrån en soffa! Vid 14-tiden kom det lite släkt som skulle uppvakta mig, jag har fyllt år 2 ggr på 2 månader, smällar man får ta! När väl dom hade åkt så blev det roligare firande, inte alla ögon på mig med andra ord =P Firade pappa och systers sambo Johan, det är roligare att se andra få presenter än att jag ska behöva göra det... Tillslut åkte jag hem till filmkväll med Anders! Det var kanonsoft! Vi avnjöt "Joe, Somebody", "Beck - I Guds Namn" och "White Noise II". Var rätt schyssta filmer allihop tyckte jag! Filmkvällen avslutades runt 03.30 och då var man ganska redo för sängen, som var kall.. Tar lång tid att värma en säng själv! Men somnade gjorde jag tillslut!

Söndagen kom, vaknade av ett mystiskt reptilväs från Jocke, det har blivit lite av vår signatur =) Jocke som kom hem runt 5 på morgonen var otrevligt fräsh och vi tog och åt en frukost! Chill... Vi gled ner på stan och köpte lite småprylar! Sen blev det pantsortering, vårt projekt var tillända idag! Vi hade över 200 kronor pant så vi köpte smörgåstårta.. Den var dock en fruktansvärd besvikelse, är väl bara att inse att man ska göra smörgåstårta själv och inte köpa den på Coop Bergvik =) Tvättar närmare 10 tvättmaskiner om inte mer under kvällen också! Kanske inte jätteskoj, men ändå rätt skönt att pyssla med =) Nu sitter jag mer eller mindre och bara väntar på att gå till torkrummet och hämta förhoppningsvis torra kläder!

I guess that´s all for tonight!

Men erkänn att jag har blivit mycket bättre på att uppdatera min blogg! Det är inte nån månad emellan mina  inlägg längre! Får se hur länge det håller sig ;)

Kärlek till mina trogna läsare!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kärlek till Herr Bloggare!=)

Postat av: Söt-Erik

Kärlek till mej..
och dej..

2007-10-22 @ 18:01:54
URL: http://mcewen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback