Fighting To Keep This Alive, Constantly Fighting To Keep Myself Going...

Ahopp!

Jag ska jobba natt och är trött, har legat och försökt sova men det gick inge vidare, har iaf vilat en stund! Kvällen kommer avnjutas med lite käk tillsammans med Anders, samt kika på idol så länge jag hinner, lär väl åka iaf 21.10 så jag hinner inte se hela programmet idag heller.. Har iaf en trofast tjänare som kommer meddela vem som får åka hem denna gång i form av Sir Kursu.

Vad har jag gjort sen jag bloggade senast då? Skrivit på en hög papper på jobbet, jobbat/utbildats på en maskin på jobbet som jag ska jobba på ett tag framöver.. Igår var jag på en liten "träff", va trevligt! Vore kul att hitta på nått igen kanske?!

Idag har jag vart på gymmet och dödat mig känns de som, tycks inte spela nån roll hur mycke man än stretchar när man är klar, redig träningsvärk får man iallafall! Så mardrömsscenariot just nu är typ att nysa, det gör larvigt ont i magen pga träningsvärk... Smällar man får ta, det är ju trotts allt skönt på nått sätt! Efter gymmet var jag och Viktor snabbt hem och käkade lite för att sedan bege oss till Noren för att lira lite, påbörjade en inspelning där det bör bli rätt schysst kvalité, även med trummaskin, då vi saknar trummis! Än så länge är bara en gitarr lagd dock, lär nog bli omtagning på den också, men projektet är ett steg närmare målet iaf =) Måndag har vi tänkt att fortsätta, har vi tur så hinner vi kanske klart med låten "Memory", då försöker jag få med mig den på nått sätt så jag kanske kan ordna så folk kanske kan få höra den =) Jag tror den kan bli ett vackert verk!

Nej nu ska jag inte sitta här i mjukisbrallor och tofflor längre, klä sig lite mer alldagligt blir, sen en sväng till konsum och köpa lite grönsaker!

Ha det bra allihop och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag är också din trofaste tjänare baby...

;)

Postat av: michel

det känns tryggt att veta ullis =) Ich bin alles dein aus! =P

2007-10-26 @ 20:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback