Come Back, I Need You More Than Ever...

Stycke ur en ny låt.. Jäklar vad nyfiken du blev nu va!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? 5 stycken

Vilken svordom använder du mest? Svär så gott som aldrig..

Äger du en iPod? Nej, kör på Creatives motsvarighet

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ledig: runt 09.30, jobbar: 05.00/13.00/21.00 =)

Hur många resväskor äger du? Inga riktiga resväskor, använder bagar istället...

Var köper du dina matvaror ifrån? Coop, Ica etc.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? Beror på när det är..

Vilken var den senaste filmen du såg? Dude, Where´s My Car igår, tittade dock inte så mycke..

Har någon av dina vänner barn? Ingen

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Dator till musikproduktion

Har någon någonsin kallat dig lat? När jag bodde hemma så.. men jag är nog ganska flitig iaf =)

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Nån bland EP från "Rock Sound"

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk? Vanlig

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Japp

Använder du huvtröjor? Oftast när jag använder tröjor.. ska införskaffa lite fler utan framöver!

Kan du vissla? Ja

Har du någonsin deltagit i en demonstration? Japp, massa år sen med bandylaget =) alltså inget allvarligt..

Vem var den senaste som ringde dig? Tjock-Jocke

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Hoppas det =)

Tittade du på tecknat när du var liten? Yes!

Hur många syskon har du? 1 syster och 2 bröder = 3

Vilken film kan du alla replikerna till? Team America, Baseketball, Cannibal - The Musical =)

Äger du några band-t-shirts? Majoriteten av mina t-shirts är bandtishor

När flög du senast? Praktiken mellan 2an och 3an i gymnasiet tror jag det blir

Hur många stolar står runt ditt köksbord? 4 styck

Läser du för skojs skull? Rock Sound

Pratar du några andra språk? Engelska och lite tyska

Diskar du din egen disk? Oftast i diskmaskin, endel saker blir man tvungen att ta för hand..

Har du gråtit offentligt? För en hög år sedan

Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär, är inte mycket för bärbara

Försöker du alltid lära dig nya saker? Definitivt, den som kan mest när den dör vinner!

Vill du ha några tatueringar eller piercingar? Inte i dagsläget, nått sånt måste va grymt genomtänkt..

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Vet inte, det vet ingen kille.. men jag skulle kunna tänka mig att göra det!

Kan du kasta macka? Några studs kan jag nog få till..

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar? Inte överdrivet.. Tjejer me mycke tatueringar ser ut som hippies/knarkare..

Har du en blogg? Ehm..

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet? Jag är så körd att jag säger att jag gillade Religion, och givetvis idrott! Samt fiskeämnena när dom var praktiska!

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor

Gillar du din boendesituation? Relativt mycket

Vilken är din favoritfrukt? Päron

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Töntigt nog så finns de lite i bakhuvudet ibland, dock så bestämmer det inte om jag köper eller ej..

Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 21, dock typ ett år kvar, som tur är.. Jag kan sluta åldras nu!

 Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ibland.. Men säger sällan till! Jag är iof jättedålig på engelsk grammatik, vilket jag skulle behöva va bättre på!

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg? Inte en aning..

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Vet inte det heller..

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja de är nog en häftig upplevelse!

Sover du på sida, mage eller rygg? Varierar

Har du någonsin köpt något från eBay? Nix

Tycker du om att krama folk? Funkar bra det

Skulle du säga att du är trendig? Delvis, har nog dock lite egen stil.. bra lite..

Äger du en digitalkamera? Japp, det klarar man sig inte utan!

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? Skulle nog bli jätteglad!

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Kan bara R2D2 så tar honom =)

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Ingen..

Tycker du att du är attraktiv? Tveksamt, andra får svara på det..

Vad är du allergisk mot? Nån pollensort på våren..

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Definitivt, inte..

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka? Jag har önskemål, men avslöjar dom inte!

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?  ""There´s a lot of hones work out there, John" his father told him. "You can" Led Zeppelin Biografi

Vad har du på dig? Strumpor, tofflor, jeans, kallingar, skärp och en Taking Back Sunday t-shirt.

Vad var den senaste musik du lyssnade på? Get Cape, Wear Cape, Fly - The Lighthousekeeper


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hörru! Hur blev det med den där symaskinen då? ;P

2007-10-18 @ 11:20:16
Postat av: michel

haha.. det blev nog inställt, blev för många symaskiner att virka ;)

2007-10-18 @ 13:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback