As The Nights Pass Us By, I´ll Keep As A Memory, It Satisfies...

ett stycke till...

idag har vart ruskigt varierande.. började med frukost och parkeringsböter pga. städdag, kändes ruskigt onödigt! efter det drog jag och jocke ut till bergvik, jag bokade klippning vid lunchtid och köpte lite smågrejer.. jockes bil dog så jag fick skjutsa honom till jobbet i sista sekund, klipp klipp, lite väl kort på sidorna men de växer snart ut igen, städa lite i lägenheten, jäklar vad trött jag är, gå med jacob till tandläkaren, killen är bra på att ligga stil när folk gräver i hans mun för att vara 6 år, promenera hem, jacob spelar tv-spel, jag äter lite rester, mamma kommer och hämtar jacob, jag städar lite till, jocke kommer hem, tänder några ljus, anders kommer hit, vi går och köper lite chips till kortkvällen, lägenheten brinner för att vi glömde släcka ljusen, jag skojade bara, inget brinner, vi plockar iordning lite, carro och thea kommer, förklarar vägen för emelie över telefon, jag går ut och visar vart vi är, emelie, hanna och johanna kommer, vi spelar lite kort, vi slappar, vi pratar, emelie, hanna och johanna går till bussen hem, thea spiller vin, jocke dansar dåligt, anders har mössa på sig inomhus, sjunger lite singstar, dricker lite juice, jag är trött, sätter mig vid datorn och skriver en blogg, går snart och lägger mig, jag har skrivit världens jobbigaste blogginlägg!

det var skoj, lite småsegt emellanåt men kul! tar en dag när vi kan röjja lite nästa gång tror jag =)

Kommentarer
Postat av: Söt-Erik

elva rader utan punkt är respekt!

Postat av: michel

jag älskar ju dig söt-erik! du är värd all respekt?

2007-10-19 @ 16:08:26
URL: http://schlusser.blogg.se
Postat av: kursu

Klockrent upplägg ju, man får lite Folköl-ryden känsla när man läser de, han pratar ju typ så :)

2007-10-19 @ 17:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback