Yell At Me I Want To Be Your Light That Shines...

...But My Ground Is Shaking And I Might Fall

Mitt förra inlägg var kanske inte så givande.. Men ändå!

Hursomhelst, sen sistens jag skrev har det väl hänt endel jag borde skriva här, kommer inte komma på så mycket nu känns de som. Men de blir det de blir!

Vad har jag pysslat med senaste dagarna då? Försöker börja i fredags..

Fredags:
Jobbade en under förmiddagen, efter att ha tagit det lugnt en stund hemma så var det dags för lite rep.. Norén kom över och vi körde en stund, sen kolla vi på blocket och hittade ett keyboard som vi skulle behöva.. Efter några om och men så slutade det med att vi övertalade ägaren till att Norén skulle få köpa det! Så han kör hårt för att lägga pianoslingor till våra låtar i detta nu säkert! Nu behöver vi inte prata om hur vi skulle vilja ha piano i våra låtar, nu har vi det snart =) Sen kollade jag på idol! Inte varje vecka man får se det! Det var kul, utom de där med vem som åkte ut.. kändes inte rätt!

Lördags:
Tog de rätt lugnt under dagen, städa och slappade lite.. Anders fyllde år, vi tränade, åt mat, sen drog vi till arena för att kika på Early to Bed och Kid Down, de va trevligt och skoj att se dom.. Kände mig lite trängt men de är sånt man får stå ut med emellanåt! Sen gick vi hem och slappade en stund innan det var läggdags!

Söndags:
Gjorde jag nått i söndags? Var det en sånndär dag som bara gick eller har jag bara förträngt det? Jobbigt det blev nu.. Vi hoppar till måndag istället!

Måndag:
Jobbade förmiddag, satt vid datorn och pysslade med musik, tränade och gick och la mig tidigt! Inte nått speciellt anmärkningsvärt att skriva om den dagen...

Tisdag:
Jobbade förmiddag igen, slappade lite vid datorn innan det var dags att åka till Örebro för att springa omkring lite på Mariebergs Köpcentrum.. Köpte en kostym, en t-shirt och en present till syster som har fyllt år.. Sen hem igen för att skriva en ny låt och softa lite innan jag la mig.. blev nöjd med låten, publicerar den dock inte än på ett tag!

Onsdag (Idag):
Sov ganska länge (har vart ledig idag, anledning kommer), duschade och gjorde mig iordning efter en liten frukost.. På med kostymen och åkte iväg till begravning, det var ganska jobbigt.. Trodde inte jag skulle lyckas hålla tillbaka tårarna några gånger.. Speciellt inte när min syster påminde mig ännu mer om helikopterbygget.. Det var jobbigt, men det är väl så det är med begravningar! Senare på kvällen var jag förbi hemma hos mor och far för att gratta syrran lite, innan hon åker tillbaka till sollentuna imorgon! Jag sjöng faktiskt på 2-3 av våra låtar.. inte normalhögt, men det hördes nog vad jag sjöng och så.. Trodde inte jag skulle göra det före dom skulle gå på eventuellt framtida spelning.. Men nu har dom hört mig sjunga också, plus att dom fått höra våra låtar lite! Nu är jag slutligen hemma! Sitter och dricker vatten för att lämna plasma imorgon, snackar med lite folk på msn, lyssnar på musik.. Slappnar av kort sagt! Hade gärna velat och det vet du, tar igen det snart hoppas jag! =)

Imorgon ska jag upp vid halv 8 på morgonen för att, som jag nämnde ovan, lämna plasma.. Sen blir de nog att jag åker hem och sover en sväng till.. Sen ska det jobbas eftermiddag!

Det var nog allt för idag, nu ska jag spela en låt och sen lägga mig tror jag!

Sov vackert!

Kommentarer
Postat av: Ulriiiika

Plasma äger!!=)

Postat av: Caroline

Ser du :D jag har bättrat mig gällande effektiviteten av mitt bloggande! GO Girl.

2007-11-29 @ 23:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback