Where Are You?

Totalt förvirrad, hoppas det är nått fel när det står som det står.. eller att det bara är nått skumt för så vill jag inte ha det!

Vet inte alls vad jag ska skriva mer.. Har jobbat idag, äter lite mat nu, tänkte jag skulle kila iväg och träna sen, blev inget av de igår... På tal om igår, jag och Norén gjorde klart en låt, tyckte den blev fin! Så nu är vi väl uppe i 3-4 låtar som är stabila enligt oss själva! Vi ska fortsätta spela in så ni får höra så snart som möjligt! Vore kul att få lite ris och ros för dom!

Skriver nån annan dag istället... kan inte komma på nått alls!

Ha de finast!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag gillar er. Det jag såg och hörde i fredags var...imponerande. Jag är övertygad om att, med lite flöt, det kommer gå finemang för er söta grabbar!

Postat av: Ulrika

Med lite FLYT..hahahaha....flyt menar jag givetvis;)

2007-11-06 @ 23:39:40
URL: http://iwannahavethelongestname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback