A Voice To Calm You Down...

Ännu en dag till ända!

Började dagen med.. ja vad åt jag till frukost nu igen.. Just det! Lånade bröd av Viktor, då han aldrig är hemma så blir hans bröd dåligt innan han har ätit upp det, så jag antog att de inte gjorde så mycket om jag tog 3 skivor av hans bröd som går ut idag.. gör det det så får du väcka mig när jag sover som djupast eller nått i stil med de.. du får komma på hämnd själv =) Slappade en stund innan jag åkte för att åka och hämta Jacob på skolan och skjutsa hem honom till mamma, blev relativt stressigt att köra fram och tillbaka och skynda hit och dit.. är inte så sugen på att göra om det när jag har ett jobb att passa också.. händer väl inte så ofta framöver heller kan jag tänka mig, man får ställa upp när det är som det är just nu! Kul att hinna prata lite med honom iaf =)

Inte fick jag nån parkering på jobbet heller så jag fick ställa mig jättedumt för att låta pappa flytta sin bil när han ändå slutade och ställa min bil där han stod.. och nån minut försent kom jag också, inte för att det gjorde nått i sig tror jag... så skar jag mig som en liten bonus i början av skiftet, inte allvarligt men på fingertoppen så de lär väl ta 10 år för det pyttelilla svidande såret att läka.. men varför klagar jag över huvudtaget?

Fick jobbiga nyheter bekräftade, fick mig nästan att börja gråta.. även om jag inte känner personen i fråga så är det så ofantligt jobbigt att det ska behöva hända, ännu värre med en så ung person.. som är kompis med en av mina allra bästa vänner.. som jag sa, vill du ha nån att andas med i telefonen eller nått så är det bara att slå en signal eller vad som helst!

Får väl erkänna att mitt förra inlägg gav precis den responsen jag ville också, antar att du förstod! behöver väl inte säga nått mer men det var jättekul att du hörde av dig!
Det är många som har frågat om jag har skrivit texten, hade gärna haft mitt namn bakom författartiteln av låten, men så är inte fallet.. Bandet A Day Away (inte vi.. dom fanns ju innan oss så vi har bytt namn till A Perfect Ending, till de som missat det) har skrivit låten, men den passar in ganska bra på nått sätt, inte allt.. men mycket!

Min syster Natalie fyller år idag (eller igår är de om jag kollar på klockan), 22 år har stollen hunnit bli! Grattis igen =)

Imorgon väntar ännu ett eftermiddagsskift, sen vänder det till förmiddag torsdag och fredag!

Påtal om fredag, om du läser detta syster, är det då vi ska uppvakta dig eller är de senare? Om det inte är uppvaktningskväll så blir det jobba lite med låtar med Norén. Vi har några nya texter att jobba med nu.. Tror vi är uppe i 8-9 låtar när vi får klart våra nya! Så nu är det högtid att ta tag i inspelningssessionerna!

På lördag fyller Anders år, samt att Early to Bed och Kid Down spelar på Arena, så jag tror de bär ditåt på kvällen! Viktor blir väl ledsen om jag inte nämner att han fyller år på måndag... men det har inte nått med denna vecka att göra.. om vi inte slår er två i samma kväll! Dock blir det nog ruggigt lugn uppvaktning, känner att det var tillräckligt bra drag både fredag och lördag den gångena helgen så vill nog ta de lugnt i helgen!

Norén jobbar på A Perfect Ending-hemsidan http://www.aperfectending.tk där kan ni se framstegen på sidan, dock är nog en ny design påväg, blodstänket passar kanske inte in så bra på vår musik, så nått snällare pratade vi om lite grann här om dagen!

Nu har jag nog bloggat klart för dagen, blev ett ganska långt inlägg så ni har haft endel att läsa om ni tagit er ända hit ner!

Tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack älskling...
Det värmer.

Saker är illa...men det blir väl bättre med tiden..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback