I Tystnadens Minut...

... så ska du säga allt det där jag aldrig hört förut!

Idag har varit något bättre än igår..
Jag har under dagen gjort mig en god frukost, tagit en långpromenad längst vänern och vinden, klippt mig, spelat gitarr, gått till anders, åkt in till jockes jobb och suttit av några timmar, gått hem, gjort en låt (än så länge utan text) så nu har jag 1 klar låt och den här som är på gång som är användbara, ska försöka skriva en text till den sen... just det, jag höll på att berätta vad jag har gjort idag.. fortsätter här då! bytt några skift på jobbet i sommar, duschat, velat köpa bilen (hoppas de blir av!).. de var nog allt det! (vilken fantastiskt grötig text de där blev!

Undar vad låttexten ska handla om, lär väl bli samma sak som fanns i mitt huvud när jag kom på melodin till den! Ännu en text i samma tema! finns ett gäng på det nu! jag borde nästan ge ut en textsamling (heter väl diktsamling om man bara ger ut texterna, diktsamling är nog inget för mig.. diktsamlingar får syrran behålla som sin grej...)

Bortomland

Imorgon blir förhoppningsvis ännu bättre, ska ila omkring på stan med Jocke! Sånna dagar brukar kännas bra, få prata ut om allt och inget! (fan vad jobbigt de är att skriva utropstecken just nu...) Ska köpa mig ett par joggingskor, kanske hittar nått annat också, någon tröja måste jag nog hitta.. och ett par nya jeans också, har bara massa t-shirtar i garderoben känns de som.. gillar nästan inga av mina tröjor eller jeans..

Idag har vi förrästen slagit rekord!! 25 besökare på samma dag, nu kan vi skaffa en egen klass!




Ni kan väl skriva hej eller något med era namn så jag vet lite vilka det är som läser min smörja, jag kanske postar en länk med nått mer personligt en vacker dag!

Kommentarer
Postat av: UlllllllllllIS

regular visitor baby!:)

Postat av: kursu

HEJ :D

2007-05-29 @ 19:03:26
Postat av: Köckannörs

jag heter jocke

2007-05-30 @ 18:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback