Waiting To Go Off

Hur underbart är det inte att de här vädret har kommit? Jag gillert!

Igår skulle jag och jocke ha legat så gott som fullkomligt avklädda på en filt och solat hela dagen i hans trädgård, men under tisdagkvällen slog de oss att det var nationaldagen som stundade! Då är ju alla lediga, inklusive husets ägare, då var det inte lika soft att ligga där hela dagen.. Då slog idéen att vi skulle till Jockes stuga mig, de var en utomordentlig idé =) Så runt 22.30 var vi påväg mot Årjäng under tisdagkvällen!

Framme vid stugan blandade vi oss varsin god drink och bara relaxade med lite x-box och musik, sen la vi oss för att sova! Jag vaknade 06.20 morgonen därpå, väckte jocke och berättade att det var lite för tidigt att gå upp än =P Så jag somnade om och vi gick upp strax efter 10! Frulle och sen ut på sjön, vi fiskade lite och fick nån gullig abborre, jocke tog en fin rackare! Chillade i båten nån timme, sen åkte vi in och lunchade.. Drog ut igen och fiskade lite till, sen var det wake som gällde! Efter runt 1 timme med det så satt vi bara i båten och tog det lugnt! Plocka ordning i stugan och hemfärd var det enda som återstod nu!




Hemfärd

Hemma

Äta nått snabbt, duscha för att få brännan att svida lite mindre, sen var det dags att åka till jobbet! Rätt lugn natt, sen hem och sova!

Idag har jag bara ätit en frukost än så länge, nu sitter jag här och bloggar och dricker en cappuccino (stavning?)! Gymmet blir om en timma! Ska bli skönt!

Tills nästa gång, ha det underbart i solen (och i skuggan eller vad det är där ni befinner er)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback