When You Are So Far You Forget About Me...

Hej!

Nu har det gått lite mer av dagen och jag har gjort mer än jobbat... Efter att jag packat lite inför flytten (har jag sagt att jag längtar tills flytten, om inte så gör jag det nu.. JAG LÄNGTAR TILLS FLYTTEN!!) så hookade jag upp med Anders, Arne och Viktor. Vi började med en visit på Coop, jag köpte värdens jobbigaste glass... gick knappt äta den! Sen åkte vi ut till trumman och slängde bort lite tid.. de va chill! Sen åkte vi hem till Anders och tänkte kolla på nån film, de blev lite av nån serie som var kul.. men de va mindre kul att Anders vardagsrum var varmare än bastun på gymmet.. så jag och Viktor gick upp till Anders dator och tänkte kolla om vi hittade nått kul, det gjorde vi =P Vi satt och lirade Ages of Empires en stund, va ett par år sen man spelade spel på datorn =)

Efter att vi lirat en stund så blev de hemfärd, givande underhållning hade jag och Viktor hur som helst!

Shit pommes! 1 Augusti, 2 veckor och 1 dag kvar nu! Rummen är bestämda och det kommer bli världens mest underhållande lägenhet =P

Kvällens musiktips: Early November - Come Back (i brist på mys får man lyssna på mysrock)
http://www.youtube.com/watch?v=TAFusc87Ifg
Videon har inte så mycke med bandet att göra.. förutom att låten spelas =P

Kommentarer
Postat av: sara

vart ska ska du flytta nånstans, i stan?:) åå, hm, de va nå mer ja skiulle skriva,men de glömde ja bort :P tjipp så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback